Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee tuurlijk niet voor mij als Club supporter viel het gewoon op, ook om dat boreklmans nog een Club supporter is en toch eerder een Club legend.Maakt toch ook allemaal niet zo uit wie daar wel of niet uitgenodigd was.
Ge kunt zo over alles neuten
Inderdaad. Maar dan ineens penalty fluiten ook he.In 't gezicht schoppen is rood he.![]()
Kon die zeker gefloten hebben maar als je ziet hoe Tzolis (?) neergaat dan is dat niet door de duw maar omdat ie een contact voelt. Als je omver geduwt wordt dan ga je niet mooi met je 2 beentjes gelijktijdig naar de grond dus op die manier snap ik de ref/Var wel. Maar als ie hem wel floot dan kan Antwerp niets zeggen want gewoon dom van Foulon om zo het duel aan te gaanUhm, is de VAR er niet?
Dat de ref daardoor niet fluit kan ik idd wel begrijpen, maar de VAR moet dat op z'n minst bekijken, daar dienen ze voor.Kon die zeker gefloten hebben maar als je ziet hoe Tzolis (?) neergaat dan is dat niet door de duw maar omdat ie een contact voelt. Als je omver geduwt wordt dan ga je niet mooi met je 2 beentjes gelijktijdig naar de grond dus op die manier snap ik de ref/Var wel. Maar als ie hem wel floot dan kan Antwerp niets zeggen want gewoon dom van Foulon om zo het duel aan te gaan
De VAR dient nog altijd voor clear en obvious errors. Als de scheids een goed zicht heeft op de fase, het contact gezien heeft en oordeelt dat het te licht is (of dat Tzolis er te veel theater bij doet), dan hoeft die niet tussen te komen. Als ik die fase zie is het dom van Foulon en nog dommer van Tzolis.Dat de ref daardoor niet fluit kan ik idd wel begrijpen, maar de VAR moet dat op z'n minst bekijken, daar dienen ze voor.
Akkoord, maar dan kan je weer discussie voeren over of het al dan niet clear error was. Het was gewoon weer een absolute non-match van Laforge, eigenlijk gewoon wat je er van verwacht dus. Totaal niet consequent in zijn kaarten trekken, regelmatig foute beslissing bij overtredingen, ... Denk dat hij na Visser de minst aangename ref is om te krijgen.De VAR dient nog altijd voor clear en obvious errors. Als de scheids een goed zicht heeft op de fase, het contact gezien heeft en oordeelt dat het te licht is (of dat Tzolis er te veel theater bij doet), dan hoeft die niet tussen te komen. Als ik die fase zie is het dom van Foulon en nog dommer van Tzolis.
Het trok langs de twee kanten op geen zak. Ze zouden voor zo een matchen met minpunten moeten werken, wat een gedrocht van een wedstrijd.Spijtig zeg, denk dat we op basis van onze tweede helft zeker een punt hadden verdiend. Wat een missers van Janssen en Hamdaoui.
Als eeuwige optimist zie ik het wel goed komen uiteindelijk. Volgens mij zijn we het dieptepunt al voorbij en als Praet en Kerk daar dan nog terug bij komen en Janssens scoort terug de doelpunten die hij normaal met zijn ogen dicht scoort dan kunnen we ons wel in de rustige middenmoot nestelen.Spijtig zeg, denk dat we op basis van onze tweede helft zeker een punt hadden verdiend. Wat een missers van Janssen en Hamdaoui.
ik had er ook meer van verwacht, tbh.Voor mij wel
Dury en co hadden daar echt geen plaats...
De omkadering was ook maar flauw.
Er zullen andere supportere wel tevreden geweest zijn met de omkadering, je kan niet voor iedereen goed doen![]()

Denk niet dat Severine voor haar talenkennis aangeworven is hoor.Wat een drama voor niks, spreekt daar gewoon tegen zichzelf over de werkprestatie van een collega. Heeft gewoon pech dat die microfoon nog aanstaat. Er gaat geen week voorbij of ik zit hier tegen mezelf te vloeken dat sommige van mijn collega's het weer eens uithangen.
Die Severine doet blijkbaar al 4 jaar interviews voor DAZN en kan nog altijd geen deftig Nederlands. Tsja.
En diene mens zegt gewoon 'ja' op de uitnodiging, te zot voor woordenBorkelmans een Gent legend lolll. Dat is een Club legende
![]()