Jupiler Pro League 2025-2026

Weer niet raar dat Birger Verstraete ervoor zorgt dat Dean over de rooie gat. 1 van de meest degoutante spelers op onze velden.

Maar de fout van Dean is er ook zwaar over

Weer niet raar dat Birger Verstraete ervoor zorgt dat Dean over de rooie gat. 1 van de meest degoutante spelers op onze velden.

Maar de fout van Dean is er ook zwaar over
Sja, degoutante fout van diene Dean... en blijkbaar pillen gepakt ook hoe die tekeer gaat. Moet best van een voetbalveld blijven lijkt me.

veel gebeurt daar toch niet?
ja, zware fout, rood terecht. dan typisch dat ongeloof, maar goed.
wat Verstraete daar zegt, is wat hem triggered, maar 't is vooral Khadri die daar hevig op Verstraete vliegt, imo.
allez ja, zijn reactie is wel hevig, maar 't is niet alsof hij begint te boksen of zo, en al bij al wordt hij redelijk snel en gemakkelijk weg gestuurd door Samoise en Van der Heyden.

weer much ado about (bijna) nothing

Ah 😅 Die zouden op z'n minst toch op dezelfde lijn moeten zitten, niet? Anders leidt ge uw jeugd op en kunt ge er nadien niks mee doen omdat den trainer een ander systeem speelt :')
Ik ben dit jaar wel nog niet kunnen gaan kijken, dus kan ni zeggen of het beter of slechter is/aanvoelt dan onder Chris Coleman. Tegen Gent zal ik er voor't eerst bijzijn :cheer:
Ik zal nog maar wat komen supporteren zeker @Puni 🤘🏻😬🤯🤩

veel gebeurt daar toch niet?
ja, zware fout, rood terecht. dan typisch dat ongeloof, maar goed.
wat Verstraete daar zegt, is wat hem triggered, maar 't is vooral Khadri die daar hevig op Verstraete vliegt, imo.
allez ja, zijn reactie is wel hevig, maar 't is niet alsof hij begint te boksen of zo, en al bij al wordt hij redelijk snel en gemakkelijk weg gestuurd door Samoise en Van der Heyden.

weer much ado about (bijna) nothing
De pers speelt hier ook weer een degoutante rol.
Hoe Sporza het beschrijft reageert Dean hevig na de rode kaart, maar het is wel Verstraete die de boel nog wat komt opstoken.
Dean verdiend
Sowieso een aantal weken schorsing en zal die ook wel krijgen, maar ze gaan die hevige reactie ook weer anders interpreteren en de schorsing daardoor verhogen.
Alles minder dan 4+2 zal hij goed wegkomen.

De pers speelt hier ook weer een degoutante rol.
Hoe Sporza het beschrijft reageert Dean hevig na de rode kaart, maar het is wel Verstraete die de boel nog wat komt opstoken.
Dean verdiend
Sowieso een aantal weken schorsing en zal die ook wel krijgen, maar ze gaan die hevige reactie ook weer anders interpreteren en de schorsing daardoor verhogen.
Alles minder dan 4+2 zal hij goed wegkomen.
Verstraete moet daar inderdaad niet zijn, maar de reactie is er toch meer dan een graad of 2 teveel. Als ge ziet hoe Samoise die moet tegen houden :crazy:

so what? kwaad zijn is niet verboden he. er is voor de rest niks gebeurd.
als ge nu mensen moet gaan schorsen omdat ze kwaad zijn (zonder meer), dan gaan er nog veel geschorst worden

Blijft hallucinant hoe mensen omdat het voetballers van hun eigen ploeg betreft, geweldig asociaal en boertig gedrag proberen te rechtvaardigen.

Jamaja, Verstraeten heeft daar wel iets gezegd he!!!

Ten eerste maakt Dean daar een vuile overtreding.
Ten tweede krijgt hij een terechte rode kaart, maar gaat hij fulmineren als een gek en doen alsof hij die niet verdient.
Ten derde doen een paar woorden hem dusdanig triggeren dat hij over de rooie gaat en tegengehouden dient te worden door collega's. Dat is niet zomaar gewoon kwaad worden.

Maar bon, mijn kind schoon kind zekers.

Niemand verdedigd hier de rode kaart van Dean of zijn reactie.
Enkel dat er nog wat extra olie op het vuur gegooid wordt door Verstraete, die daar gewoon niet moet zijn.

De reactie van Dean is buiten proportie.
Ik heb niets anders gezegd dan wat jij hebt gezegd.

Niemand verdedigd hier de rode kaart van Dean of zijn reactie.
Enkel dat er nog wat extra olie op het vuur gegooid wordt door Verstraete, die daar gewoon niet moet zijn.

De reactie van Dean is buiten proportie.
Ik heb niets anders gezegd dan wat jij hebt gezegd.

Behalve dan dar je de schuld bij Verstraete legt voor de boel te komen opstoken, en de pers degoutant noemt omdat ze niet mee willen gaan in dat verhaal.

Je weet niet eens wat Verstraete gezegd heeft. Kan gewoon zo simpel geweest zijn als "smerige overtreding, stel u niet zo aan, 't is terecht rood."

Kan ook zijn dat hij iets zei in de trent van "allez, kunt ge nog wat gaan oefenen op penaltiekes te trappen."

Laatst bewerkt:
Als je Verstraete wat kent dan gaat ie daar geen zo'n "brave" dingen zeggen. We hebben hem zelf in de ploeg gehad bij Kortrijk en het is 1 van de grootste zoniet de grootste loser op onze Belgische velden. Die gast komt met veel te veel weg op onze velden en nu ook weer :sick:

Maar dit staat los van de afschuwelijke fout van Dean.

Behalve dan dar je de schuld bij Verstraete legt voor de boel te komen opstoken, en de pers degoutant noemt omdat ze niet mee willen gaan in dat verhaal.

Je weet niet eens wat Verstraete gezegd heeft. Kan gewoon zo simpel geweest zijn als "smerige overtreding, stel u niet zo aan, 't is terecht rood."

Kan ook zijn dat hij iets zei in de trent van "allez, kunt ge nog wat gaan oefenen op penaltiekes te trappen."
Verstraete stookt de boel op en Dean reageert (overdreven), klopt toch gewoon?
Dean kreeg rood voor een smerige tackle maar Vetstraete moet daar gewoon niet zijn.
Wil de boel gewoon nog wat opstoken, mag daar gerust geel voor krijgen.

Verstraete is hier toch gewoon de aanstoker. Misselijk mannetje, nooit gemoeten die vent.

Dean reageert toch pas vooral nadat die gast zich onnodig komt moeien en wat olie op 't vuur gooien, want na z'n rode kaart loopt hij in eerste instantie gewoon al vloekend en vol ongeloof weg (wat natuurlijk ook nergens op slaat gezien de aard van de fout, maar dat is niet relevant).

Hoe de media het gisteren profileerde vond ik dus ook gewoon serieus van de pot gerukt.

Zoals anderen hier zeggen, Dean krijgt terecht rood maar de reactie van Verstraete is compleet onnodig. Elke normaal verstandige speler gaat een tegenspeler eerder de levieten lezen dan nog verder zitten uitdagen, maar Verstraete mankeert elke moraal

Terug
Bovenaan