Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sja, degoutante fout van diene Dean... en blijkbaar pillen gepakt ook hoe die tekeer gaat. Moet best van een voetbalveld blijven lijkt me.Weer niet raar dat Birger Verstraete ervoor zorgt dat Dean over de rooie gat. 1 van de meest degoutante spelers op onze velden.
Maar de fout van Dean is er ook zwaar over
Ik zal nog maar wat komen supporteren zeker @PuniAhDie zouden op z'n minst toch op dezelfde lijn moeten zitten, niet? Anders leidt ge uw jeugd op en kunt ge er nadien niks mee doen omdat den trainer een ander systeem speelt :')
Ik ben dit jaar wel nog niet kunnen gaan kijken, dus kan ni zeggen of het beter of slechter is/aanvoelt dan onder Chris Coleman. Tegen Gent zal ik er voor't eerst bijzijn![]()

Ferme nieuwe tribune voor in 1B wel !
De pers speelt hier ook weer een degoutante rol.veel gebeurt daar toch niet?
ja, zware fout, rood terecht. dan typisch dat ongeloof, maar goed.
wat Verstraete daar zegt, is wat hem triggered, maar 't is vooral Khadri die daar hevig op Verstraete vliegt, imo.
allez ja, zijn reactie is wel hevig, maar 't is niet alsof hij begint te boksen of zo, en al bij al wordt hij redelijk snel en gemakkelijk weg gestuurd door Samoise en Van der Heyden.
weer much ado about (bijna) nothing
Verstraete moet daar inderdaad niet zijn, maar de reactie is er toch meer dan een graad of 2 teveel. Als ge ziet hoe Samoise die moet tegen houdenDe pers speelt hier ook weer een degoutante rol.
Hoe Sporza het beschrijft reageert Dean hevig na de rode kaart, maar het is wel Verstraete die de boel nog wat komt opstoken.
Dean verdiend
Sowieso een aantal weken schorsing en zal die ook wel krijgen, maar ze gaan die hevige reactie ook weer anders interpreteren en de schorsing daardoor verhogen.
Alles minder dan 4+2 zal hij goed wegkomen.

Niemand verdedigd hier de rode kaart van Dean of zijn reactie.
Enkel dat er nog wat extra olie op het vuur gegooid wordt door Verstraete, die daar gewoon niet moet zijn.
De reactie van Dean is buiten proportie.
Ik heb niets anders gezegd dan wat jij hebt gezegd.
Verstraete stookt de boel op en Dean reageert (overdreven), klopt toch gewoon?Behalve dan dar je de schuld bij Verstraete legt voor de boel te komen opstoken, en de pers degoutant noemt omdat ze niet mee willen gaan in dat verhaal.
Je weet niet eens wat Verstraete gezegd heeft. Kan gewoon zo simpel geweest zijn als "smerige overtreding, stel u niet zo aan, 't is terecht rood."
Kan ook zijn dat hij iets zei in de trent van "allez, kunt ge nog wat gaan oefenen op penaltiekes te trappen."