Jupiler Pro League 2025-2026

Dat hier mannen van Brugge zelfs zeggen dat ze hadden moeten winnen.
Je kan aansluiten bij Hans (deed die mee?) die de 2de helft top vond.

Brugge was het eerste kwartier beter. Daarna was het de hele eerste helft STVV die beter was.
Terechte voorsprong aan de rust.
(Lullige penalty ja, maar wel correct volgend de duffe regels).

Na rust STVV dat er minder aan te pas komt, overduidelijk door vermoeidheid, want anders was dat denk ik sowieso al nooit gebeurd.
Na de wissels kwam STVV dan wel weer beter in het spel.
En ja. Op het einde wil de bal er voor Brugge niet in, maar het had al gespeeld moeten zijn op de counter, dus waar hebben we 't over?
Logisch dat je op een moment terecht komt in pompen of verzuipen, maar dat maakt niet dat de andere ineens recht zou hebben op de zege.
Ferrari alleen zorgt voor 1 goal en 2 die erin moesten.

Winst voor Brugge? Laat me niet lachen.
Gelijkspel zou je nog kunnen zeggen, maar een zege is ook niet gestolen. De dominantere periodes van STVV waren net wat dominanter dan de dominante periode van Brugge.

Dat hier mannen van Brugge zelfs zeggen dat ze hadden moeten winnen.
Je kan aansluiten bij Hans (deed die mee?) die de 2de helft top vond.
1 iemand. De rest zegt dat het slecht was.
Nu nog arsenal, op dender, gent thuis en naar genk voor nieuwjaar.. smullen

M'enfin, 1e kans in de 2e helft was goal voor STVV, tot daar toe Brugge gewoon dominant. Ik zeg niet dat het een hold up was zoals Antwerp, maar als Club die match wint heeft STVV niks te zeggen.

geen idee hoe lang de VAR hier heeft naar zitten kijken, maar hoe ze dit niet terugfluiten?
What the actual fuck, was de match met een half oor aan het volgen op de radio maar als je die beelden nu ziet. Hoe kan je hier niet op ingrijpen. Ze zitten elke match alles stil te leggen, minutenlang voor de domste fase en dit laten ze dan los passeren. wauw echt wauw...

De VAR komt bij zoveel dingen tussen, maar dit laten ze dan gewoon passeren.

Begrijpen wie begrijpen kan, hoor.

Zal wel weer een probleem met de verbinding of zo geweest zijn :laugh:
De VAR had de fase weldegelijk bekeken maar het verdict was: no handsball, kwam duidelijk in beeld.
Nuja, over de handsbal zelf is geen discussie mogelijk, zuiverder dan dit wordt het niet.
Union mag oprecht weer niet klagen, net zoals identieke fases die voor hun wel gefloten worden en omgekeerd niet.
Ze mogen toch echt wel meer dan andere ploegen, geen idee waarom.

Laatst bewerkt:

geen idee hoe lang de VAR hier heeft naar zitten kijken, maar hoe ze dit niet terugfluiten?
Als het verdict effectief is "geen hands", dan snap ik het toch ook niet meer hoor.
Dat je zegt dat dit niet meer "relevant" is wegens 'nieuwe fase', dat kan ik dan misschien wel weer ergens begrijpen, maar dat is het dan duidelijk niet?

Ondertussen staan we straks 4e, en is Anderlecht weeral winnaar van het weekend.
Gedaan met lachen alvast, want we maken onszelf compleet belachelijk tegenwoordig. Met nog Dender (A), Gent (H) & Genk (A) voor de boeg, wordt leuk, een punt of 3-4 halen daartegen zou al bijna een succes zijn :sarcastic:

Als het verdict effectief is "geen hands", dan snap ik het toch ook niet meer hoor.
Dat je zegt dat dit niet meer "relevant" is wegens 'nieuwe fase', dat kan ik dan misschien wel weer ergens begrijpen, maar dat is het dan duidelijk niet?

Ondertussen staan we straks 4e, en is Anderlecht weeral winnaar van het weekend.
Gedaan met lachen alvast, want we maken onszelf compleet belachelijk tegenwoordig. Met nog Dender (A), Gent (H) & Genk (A) voor de boeg, wordt leuk, een punt of 3-4 halen daartegen zou al bijna een succes zijn :sarcastic:
Anderlecht is nog niet gewonnen. Niet de eerste keer dat we in Westerlo schipbreuk meemaken.

Ik ga de verplaatsing wel maken. Zowaar men 2de live match in 3 dagen

Hebt gij de match van Antwerp gezien? :') Geen hold up? :rofl:
Antwerp had de betere kansen, mist een penalty en kopt op de kruising. Nee dat was geen hold up. Brugge had 10 schoten vanuit de tweede lijn met 15 man in de baan van de bal. Ik zeg ook niet dat het oververdiend was maar je kan nu toch niet zeggen dat Brugge daar kans na kans heeft gemist? Buiten die kopbal van Vanaken en rebound van Mechelen geen enkele grote kans.

Straks belangrijke dag op de bosuil, voor het eerst in men 25jaar dat ik naar de bosuil afzak meer als 20.000 supporters op de tribunes. Mooi dat het net na 2 winstmatchen valt en toch een topper is tegen Genk. Ik hoop echt dat we een resultaat halen voor de goede moed van de laatste week erin te houden, anders blijft het wat bang afwachten aangezien het dan weer naar boven en onder kijken zal zijn.
COYR

Terug
Bovenaan