Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wouter doet het daar toch opnieuwSterke match weeral van STVV. Er moet al veel mislopen als die nog naast PO1 willen grijpen.
1 iemand. De rest zegt dat het slecht was.Dat hier mannen van Brugge zelfs zeggen dat ze hadden moeten winnen.
Je kan aansluiten bij Hans (deed die mee?) die de 2de helft top vond.
In geen van beide matchen spreken de statistieken alleszins over een hold-up.M'enfin, 1e kans in de 2e helft was goal voor STVV, tot daar toe Brugge gewoon dominant. Ik zeg niet dat het een hold up was zoals Antwerp, maar als Club die match wint heeft STVV niks te zeggen.
Hebt gij de match van Antwerp gezien? :') Geen hold up?In geen van beide matchen spreken de statistieken alleszins over een hold-up.

Punt gestolen op Union met pampervoetbal, maar de 1-1 moet altijd afgekeurd worden.
geen idee hoe lang de VAR hier heeft naar zitten kijken, maar hoe ze dit niet terugfluiten?
Jij vergeet dat heel veel mensen niks kunnen zien door dwaznHebt gij de match van Antwerp gezien? :') Geen hold up?![]()
De VAR komt bij zoveel dingen tussen, maar dit laten ze dan gewoon passeren.
geen idee hoe lang de VAR hier heeft naar zitten kijken, maar hoe ze dit niet terugfluiten?

Vooral veel balbezit maar buiten die misser van Mechele was het toch pover qua kansen en kwaliteit. Dus "hold-up" vind ik nogal genereus voor jullie prestatie.Hebt gij de match van Antwerp gezien? :') Geen hold up?![]()
What the actual fuck, was de match met een half oor aan het volgen op de radio maar als je die beelden nu ziet. Hoe kan je hier niet op ingrijpen. Ze zitten elke match alles stil te leggen, minutenlang voor de domste fase en dit laten ze dan los passeren. wauw echt wauw...
De VAR had de fase weldegelijk bekeken maar het verdict was: no handsball, kwam duidelijk in beeld.De VAR komt bij zoveel dingen tussen, maar dit laten ze dan gewoon passeren.
Begrijpen wie begrijpen kan, hoor.
Zal wel weer een probleem met de verbinding of zo geweest zijn![]()
Als het verdict effectief is "geen hands", dan snap ik het toch ook niet meer hoor.

Anderlecht is nog niet gewonnen. Niet de eerste keer dat we in Westerlo schipbreuk meemaken.Als het verdict effectief is "geen hands", dan snap ik het toch ook niet meer hoor.
Dat je zegt dat dit niet meer "relevant" is wegens 'nieuwe fase', dat kan ik dan misschien wel weer ergens begrijpen, maar dat is het dan duidelijk niet?
Ondertussen staan we straks 4e, en is Anderlecht weeral winnaar van het weekend.
Gedaan met lachen alvast, want we maken onszelf compleet belachelijk tegenwoordig. Met nog Dender (A), Gent (H) & Genk (A) voor de boeg, wordt leuk, een punt of 3-4 halen daartegen zou al bijna een succes zijn![]()
Antwerp had de betere kansen, mist een penalty en kopt op de kruising. Nee dat was geen hold up. Brugge had 10 schoten vanuit de tweede lijn met 15 man in de baan van de bal. Ik zeg ook niet dat het oververdiend was maar je kan nu toch niet zeggen dat Brugge daar kans na kans heeft gemist? Buiten die kopbal van Vanaken en rebound van Mechelen geen enkele grote kans.Hebt gij de match van Antwerp gezien? :') Geen hold up?![]()