Remake Crew Member Crowdfunder FE 14 december 2025 #2.581 Dr. Sheldon Cooper zei: Tzolis blijft wel altijd gaan en proberen tbh. Uit vorm of niet. Uitiendelijk nu twee goals, tegen STVV twee assists, tegen OHL een goal. Klik om te vergroten... Idd, zit niet goed in zijn vel momenteel, maar gebrek aan inzet kan je hem nooit verwijten.
Dr. Sheldon Cooper zei: Tzolis blijft wel altijd gaan en proberen tbh. Uit vorm of niet. Uitiendelijk nu twee goals, tegen STVV twee assists, tegen OHL een goal. Klik om te vergroten... Idd, zit niet goed in zijn vel momenteel, maar gebrek aan inzet kan je hem nooit verwijten.
ToasT Well-known member Crowdfunder FE 14 december 2025 #2.582 Remake zei: Mezelf quoten. Speelt belabberd, maar scoort nu twee keer met wat geluk. Eerste was dus slecht weggespeeld van verdediging, en nu een dikke flater van de doelman. Klik om te vergroten... Mss slecht weggespeeld die eerste maar wel mooi binnen getrapt. Die 2de is natuurlijk een flater van de keeper
Remake zei: Mezelf quoten. Speelt belabberd, maar scoort nu twee keer met wat geluk. Eerste was dus slecht weggespeeld van verdediging, en nu een dikke flater van de doelman. Klik om te vergroten... Mss slecht weggespeeld die eerste maar wel mooi binnen getrapt. Die 2de is natuurlijk een flater van de keeper
sharpshot Well-known member 14 december 2025 #2.583 Gelijkaardig en toch heel verschillend van onze vorige topper op de flank. Liet je ook staan alhoewel de goesting er amper inzat.
Gelijkaardig en toch heel verschillend van onze vorige topper op de flank. Liet je ook staan alhoewel de goesting er amper inzat.
Pieterjan94 Well-known member 14 december 2025 #2.586 Erg benieuwd of Tzolis na de winter nog bruggeling is.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 14 december 2025 #2.587 Pieterjan94 zei: Erg benieuwd of Tzolis na de winter nog bruggeling is. Klik om te vergroten... Als Verhaeghe kampioen wil worden gaat hij zijn beste speler niet verkopen (hoop ik)
Pieterjan94 zei: Erg benieuwd of Tzolis na de winter nog bruggeling is. Klik om te vergroten... Als Verhaeghe kampioen wil worden gaat hij zijn beste speler niet verkopen (hoop ik)
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 14 december 2025 #2.588 Is onze ketchupfles eindelijk los? Laat Tresoldi maar wat banken
Remake Crew Member Crowdfunder FE 14 december 2025 #2.590 Dr. Sheldon Cooper zei: Is onze ketchupfles eindelijk los? Laat Tresoldi maar wat banken Klik om te vergroten... Grootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft.
Dr. Sheldon Cooper zei: Is onze ketchupfles eindelijk los? Laat Tresoldi maar wat banken Klik om te vergroten... Grootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft.
Pieterjan94 Well-known member 14 december 2025 #2.591 Dr. Sheldon Cooper zei: Als Verhaeghe kampioen wil worden gaat hij zijn beste speler niet verkopen (hoop ik) Klik om te vergroten... Ik heb het over Tzolis.
Dr. Sheldon Cooper zei: Als Verhaeghe kampioen wil worden gaat hij zijn beste speler niet verkopen (hoop ik) Klik om te vergroten... Ik heb het over Tzolis.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 14 december 2025 #2.593 Pieterjan94 zei: Ik heb het over Tzolis. Klik om te vergroten... Over wie heb ik het dan?
sharpshot Well-known member 14 december 2025 #2.594 Dr. Sheldon Cooper zei: Over wie heb ik het dan? Klik om te vergroten... Mechele
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 14 december 2025 #2.595 Remake zei: Grootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft. Klik om te vergroten... Idd, al onze grote overwinningen dit seizoen waren Europees en in de beker.
Remake zei: Grootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft. Klik om te vergroten... Idd, al onze grote overwinningen dit seizoen waren Europees en in de beker.
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 14 december 2025 #2.596 Verdomme Vermant, begin niet he. Sebiet kunnen we het weer zonder vlot scorende spits doen.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 14 december 2025 #2.597 Jezus Christos, wat een howler zeg. Die wil gewoon niet dat Vanaken een assist heeft dit seizoen
BleKKie Well-known member Crowdfunder FE 14 december 2025 #2.599 Remake zei: Grootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft. Klik om te vergroten... Mocht wel zeker, 't was tegen de laatsten
Remake zei: Grootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft. Klik om te vergroten... Mocht wel zeker, 't was tegen de laatsten
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 14 december 2025 #2.600 Tzolis is nu ook topschutter in de Jupkes League.