Idd, zit niet goed in zijn vel momenteel, maar gebrek aan inzet kan je hem nooit verwijten.Tzolis blijft wel altijd gaan en proberen tbh. Uit vorm of niet. Uitiendelijk nu twee goals, tegen STVV twee assists, tegen OHL een goal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, zit niet goed in zijn vel momenteel, maar gebrek aan inzet kan je hem nooit verwijten.Tzolis blijft wel altijd gaan en proberen tbh. Uit vorm of niet. Uitiendelijk nu twee goals, tegen STVV twee assists, tegen OHL een goal.
Mss slecht weggespeeld die eerste maar wel mooi binnen getrapt.Mezelf quoten.
Speelt belabberd, maar scoort nu twee keer met wat geluk. Eerste was dus slecht weggespeeld van verdediging, en nu een dikke flater van de doelman.
Als Verhaeghe kampioen wil worden gaat hij zijn beste speler niet verkopen (hoop ik)Erg benieuwd of Tzolis na de winter nog bruggeling is.

Grootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft.Is onze ketchupfles eindelijk los?
Laat Tresoldi maar wat banken
Ik heb het over Tzolis.Als Verhaeghe kampioen wil worden gaat hij zijn beste speler niet verkopen (hoop ik)
Over wie heb ik het dan?Ik heb het over Tzolis.

MecheleOver wie heb ik het dan?![]()
Idd, al onze grote overwinningen dit seizoen waren Europees en in de beker.Grootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft.
Mocht wel zeker, 't was tegen de laatstenGrootste overwinning in de competitie zeker? Als het zo blijft.