Silence
Well-known member
Tja hij trapt hem wel aan. Maar die Antwerp speler zet idd zijn been gewoon en loopt zelfs niet naar die balNooit penalty toch? Steekt gewoon zijn voet ervoor?
1e fase is volgens mij ook gewoon duwfout op Angulo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja hij trapt hem wel aan. Maar die Antwerp speler zet idd zijn been gewoon en loopt zelfs niet naar die balNooit penalty toch? Steekt gewoon zijn voet ervoor?
Nooit penalty toch? Steekt gewoon zijn voet ervoor?
Ik zie zo’n fases vaak omgekeerd gefloten worden tbh. Daarnet tijdens onze match zelfs nogTja hij trapt hem wel aan. Maar die Antwerp speler zet idd zijn been gewoon en loopt zelfs niet naar die bal
Ik zie zo’n fases vaak omgekeerd gefloten worden tbh. Daarnet tijdens onze match zelfs nog
Meh, vond het persoonlijk heel lauw. Was zelfs geen beweging naar de bal ofzo.Maakt toch niet uit, wordt aangetrapt door een verdedigende speler.
Ja, als ene op de bal wil trappen en ge steekt er uwe voet tussen, shotten ze op u ipv op de bal natuurlijk. Belachelijke penalty wat mij betreftTja hij trapt hem wel aan. Maar die Antwerp speler zet idd zijn been gewoon en loopt zelfs niet naar die bal
Ja, als ene op de bal wil trappen en ge steekt er uwe voet tussen, shotten ze op u ipv op de bal natuurlijk. Belachelijke penalty wat mij betreft
mja als je naar het contact kijkt is het een (domme) penaltyIk stond er met men neus op als dat geen penakty is is niets geenNooit penalty toch? Steekt gewoon zijn voet ervoor?
Focus u op de match Erik, nie opt forumIk stond er met men neus op als dat geen penakty is is niets geen
Amai, gaan we daar penalty's voor beginnen geven? Zijn eerste val was niet goed genoeg dus ging nog eens liggen.
Kunt ge nu toch weinig medelijden mee hebben hè![]()
AA Gent-supporter zwaargewond aan hand en vingers door vuurwerk voor match tegen Club Brugge | VRT NWS Nieuws
Voor de voetbalwedstrijd tussen Club Brugge en AA Gent is een supporter van Gent zwaargewond geraakt bij het afsteken van vuurwerk. De man is overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij geopereerd is aan zijn hand en vingers. Mogelijk is de supporter zelfs enkele vingers kwijt.www.vrt.be
Maar het brengt toch zoveel sfeer, mijnheer!
Breek mij de mond niet open! Voor de match vuurwerk, tijdens de rust rookbommen. Maar dan wel spandoeken en acties om de away-cultuur te redden.![]()
AA Gent-supporter zwaargewond aan hand en vingers door vuurwerk voor match tegen Club Brugge | VRT NWS Nieuws
Voor de voetbalwedstrijd tussen Club Brugge en AA Gent is een supporter van Gent zwaargewond geraakt bij het afsteken van vuurwerk. De man is overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij geopereerd is aan zijn hand en vingers. Mogelijk is de supporter zelfs enkele vingers kwijt.www.vrt.be
Maar het brengt toch zoveel sfeer, mijnheer!
Ge vraagt u soms toch echt af wat er in die hun hoofd omgaat hé.Nu komt N'Diaye voor Kerk die hem aantrapt en laat hem doorspelen (doet zelfs teken naar N'Diaye van op te staan)
Dan zijt ge toch n arrogante kloot als ref
En wat een slechte match is dit na die 2-1
Ge vraagt u soms toch echt af wat er in die hun hoofd omgaat hé.