Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had eigenlijk een var-interventie verwacht. Komt vol op de voet terecht.Vuile fout van de cat zeg. Hoe gefrusteerd loopt die ook op dat veld?
Ook geweldig in de steek gelaten door zijn ervaren teamgenoten rond hemDie Angely mag van mij iedere match tegen Club spelen in de toekomst. MOTM!
Dat Anderlecht... wanneer is de bodem van de kelk eindelijk in zicht? Geen geld, geen trainer, geen TD, geen talent, geen beleving in het stadion, geen resultaten, uiteraard ook geen prijzen... deze ploeg is echt op sterven na dood. Mogen content zijn dat Brugge daar met 2 vingers in de neus staat te voetballen of het wordt hier 0-6 of meer.
Komende zomer De Cat en Cvetkovic verkopen. De enige 2 spelers die een meerwaarde betekenen in de kern. Daarna rest alleen maar brol. Pure brol.
Dat zegt vooral veel over de rest van onze competitie. Zijn weer playoffs op 2 snelheden: union, Brugge en dit seizoen ook STVV die de toon zetten, de rest hinkt ver achterop.En toch gewoon vierde en bekerfinale. Da's knap gewerkt met brol zonder trainer.
Gaat het u wat rust geven, Sportinggboy?Volgend seizoen terug voetbal op Telenet.
![]()
Plots heeft DAZN twéé deals rond Belgisch voetbal: zelfs titelontknoping dit seizoen al te zien op Telenet, Play zendt bekerfinale uit
Plottwist: opeens heeft DAZN twee deals over het Belgisch voetbal. De bekerfinale van 14 mei zal toch uitgezonden worden op televisie: Play heeft de rechten gekocht. En Telenet zal zowaar opnieuw de Jupiler Pro League en Challenger Pro League uitzenden, te beginnen met nog acht wedstrijden van...www.hln.be
Ik lig daar al lang niet meer van wakker. Ben zelf enorm blij dat ik er dit seizoen niet meer voor heb moeten betalen. Ik zou het momenteel zelf niet nemen ook niet bij Proximus of Telenet. Ik heb van deze PO nog geen minuut gezien. Het voetbal van Anderlecht is geen 1 euro per maand waard.Gaat het u wat rust geven, Sportinggboy?
Schitterend nieuws eigenlijkVolgend seizoen terug voetbal op Telenet.
![]()
Plots heeft DAZN twéé deals rond Belgisch voetbal: zelfs titelontknoping dit seizoen al te zien op Telenet, Play zendt bekerfinale uit
Plottwist: opeens heeft DAZN twee deals over het Belgisch voetbal. De bekerfinale van 14 mei zal toch uitgezonden worden op televisie: Play heeft de rechten gekocht. En Telenet zal zowaar opnieuw de Jupiler Pro League en Challenger Pro League uitzenden, te beginnen met nog acht wedstrijden van...www.hln.be

Nu hang je daar precies vast aan een box bij telenet? Enkel via de app lijkt verdwenen. Ik heb enkel fiber van proximus dus zou wel bij telenet willen voor voetbal maar niet via een tv box daar zie ik het nut niet van. Hadden die niet flow enkel streamen?Schitterend nieuws eigenlijk![]()
Er is een Playsports apps maar heb je geen internet meer nodig van Telenet?Nu hang je daar precies vast aan een box bij telenet? Enkel via de app lijkt verdwenen. Ik heb enkel fiber van proximus dus zou wel bij telenet willen voor voetbal maar niet via een tv box daar zie ik het nut niet van. Hadden die niet flow enkel streamen?
Ik heb Play Sports kanalen 1 en 2 via OrangeEr is een Playsports apps maar heb je geen internet meer nodig van Telenet?
edit:
edit 2:
- Kijk via de Play Sports-app of jouw Telenet TV-box
Nee, dat hoeft niet. Play Sports is er voor élke Telenet-klant. Ook als je alleen een mobiel- of internet-abonnement hebt. Om te genieten van alle Play Sports-kanalen, moet je dus alleen Telenet-klant zijn.
hij kijkt toch niet meer?Gaat het u wat rust geven, Sportinggboy?