Jupiler Pro League 2025-2026

Met wat chance 2-3
Als Club gewoon afwerkt 1-6 of 1-7 en ik had zelfs niet het gevoel dat ze door duwde?

Zelfde als tegen Union, verdedigend zo zo zo zwak, zo'n grote ruimtes, man niet oppakken, slecht positiespel

Aanvallend Cvetkovic ok maar veel te licht en heel alleen.
Hazard, Verschaeren, Augustinson en Llansana hebben voor mij hun laatste match gespeeld. Enkele kunnen niet en enkele willen niet

Dat Anderlecht... wanneer is de bodem van de kelk eindelijk in zicht? Geen geld, geen trainer, geen TD, geen talent, geen beleving in het stadion, geen resultaten, uiteraard ook geen prijzen... deze ploeg is echt op sterven na dood. Mogen content zijn dat Brugge daar met 2 vingers in de neus staat te voetballen of het wordt hier 0-6 of meer.

Komende zomer De Cat en Cvetkovic verkopen. De enige 2 spelers die een meerwaarde betekenen in de kern. Daarna rest alleen maar brol. Pure brol.

Dat Anderlecht... wanneer is de bodem van de kelk eindelijk in zicht? Geen geld, geen trainer, geen TD, geen talent, geen beleving in het stadion, geen resultaten, uiteraard ook geen prijzen... deze ploeg is echt op sterven na dood. Mogen content zijn dat Brugge daar met 2 vingers in de neus staat te voetballen of het wordt hier 0-6 of meer.

Komende zomer De Cat en Cvetkovic verkopen. De enige 2 spelers die een meerwaarde betekenen in de kern. Daarna rest alleen maar brol. Pure brol.

En toch gewoon vierde en bekerfinale. Da's knap gewerkt met brol zonder trainer.

Volgend seizoen terug voetbal op Telenet.

Gaat het u wat rust geven, Sportinggboy?

Gaat het u wat rust geven, Sportinggboy?
Ik lig daar al lang niet meer van wakker. Ben zelf enorm blij dat ik er dit seizoen niet meer voor heb moeten betalen. Ik zou het momenteel zelf niet nemen ook niet bij Proximus of Telenet. Ik heb van deze PO nog geen minuut gezien. Het voetbal van Anderlecht is geen 1 euro per maand waard.

Blijkbaar komt de bekerfinale op Play:

Ook tijdens het huidige seizoen zullen Telenet tv-klanten overigens al de ontknoping in de Jupiler Pro League kunnen volgen. Tijdens de laatste vier speeldagen van de Champions’ Play-offs zendt Telenet telkens twee wedstrijden uit, die gratis te bekijken zijn voor alle Telenet tv-klanten via de Telenet tv-box. Het gaat om Club Brugge-STVV en AA Gent Anderlecht (speeldag 7), Club Brugge-Union en Anderlecht-KV Mechelen (speeldag 8), KV Mechelen-Club Brugge en AA Gent-Union (speeldag 9). Op de slotspeeldag worden de wedstrijden Club Brugge-AA Gent en Union-Anderlecht aangeboden.

Laatst bewerkt:
Vraag me af hoeveel zo een play sports abonnement gaat kosten volgend seizoen, dit seizoen gaven ze 5 euro korting wegens het ontbreken van de jpl

Volgend seizoen terug voetbal op Telenet.

Schitterend nieuws eigenlijk :)

Schitterend nieuws eigenlijk :)
Nu hang je daar precies vast aan een box bij telenet? Enkel via de app lijkt verdwenen. Ik heb enkel fiber van proximus dus zou wel bij telenet willen voor voetbal maar niet via een tv box daar zie ik het nut niet van. Hadden die niet flow enkel streamen?

Nu hang je daar precies vast aan een box bij telenet? Enkel via de app lijkt verdwenen. Ik heb enkel fiber van proximus dus zou wel bij telenet willen voor voetbal maar niet via een tv box daar zie ik het nut niet van. Hadden die niet flow enkel streamen?
Er is een Playsports apps maar heb je geen internet meer nodig van Telenet?

edit:
  • Kijk via de Play Sports-app of jouw Telenet TV-box
edit 2:
Nee, dat hoeft niet. Play Sports is er voor élke Telenet-klant. Ook als je alleen een mobiel- of internet-abonnement hebt. Om te genieten van alle Play Sports-kanalen, moet je dus alleen Telenet-klant zijn.

Er is een Playsports apps maar heb je geen internet meer nodig van Telenet?

edit:
  • Kijk via de Play Sports-app of jouw Telenet TV-box
edit 2:
Nee, dat hoeft niet. Play Sports is er voor élke Telenet-klant. Ook als je alleen een mobiel- of internet-abonnement hebt. Om te genieten van alle Play Sports-kanalen, moet je dus alleen Telenet-klant zijn.
Ik heb Play Sports kanalen 1 en 2 via Orange

Terug
Bovenaan