Dyer Hunt
Well-known member
Kan best zijn, maar daar fluit volgens mij nog altijd geen goal voor af. Anders kan je helemaal stoppen met voetballen.Nadat ze eerst op een lijn zijn opgeschoven om Morata (en nog een Spanjaard) offside te zetten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan best zijn, maar daar fluit volgens mij nog altijd geen goal voor af. Anders kan je helemaal stoppen met voetballen.Nadat ze eerst op een lijn zijn opgeschoven om Morata (en nog een Spanjaard) offside te zetten.
Is toch zo gepland dat ze de tour gaan bijpakken nuwtf zit Karl nu over de Tour te lullen?

wat een amateurisme 
Die egotripper mogen ze van mij asap afvoerenWat voor cringefest is dat nu met Karl eigenlijk?![]()
Amai. Fantastische bal.Die assist![]()
Absoluut. Zo zou ik hem ook trappen.Amai. Fantastische bal.
Schitterende goal. Wat een speler die Williams
Ik niet. Ik ben doodop na 15 meter van zijn sprint denkAbsoluut. Zo zou ik het ook doen.

Is nog maar 16 jaar.Die yamal, toch wel triestig dat die alleen maar een linkse poot heeft. Wordt op de duur zeer doorzichtig.
Geen 5-0, maar wel 5 Spaanse doelpunten. Ik keur het goed5-0. Snel game set match gok ik