Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker.Is gewoon een finale avant-la-lettre toch?
Verprutst is toch ook grootspraak. Bijna elk land op dit EK (inclusief BE) zou zo’n speler willen, wat die creëert op een match is gewoon waanzinnig. En op de andere flank loopt een speler die ik zowaar nog liever zie spelen.Al 2 reuzenkansen dat Yamal daar gewoon verprutst idd. Kon dus al meer dan 4-1 gestaan hebben
Eens zien hoe je er bij zit als je per ongeluk op voorsprong komt.Ik moet zeggen dat ik vandaag niks van stress heb. Gevoelsmatig was ons EK gedaan na die laatste Groepsmatch, maar we gaan het zien. Ik verwacht geen goede match aan beide kanten en denk dat het onze laatste match gaat worden. Al denk ik dat er slechtere momenten zijn om de Fransen te treffen. Mbappé die nog maar 1 match heeft gespeeld en zelf ook niet overtuigend door de groepsfase geraakt. Maar goed, Frankrijk de grote favoriet vanavond.
Wedden dat je ineens trillend van spanning voor de televisie zit?Ik weet vrij zeker dat dat niet gaat gebeuren.Eens zien hoe je er bij zit als je per ongeluk op voorsprong komt.Wedden dat je ineens trillend van spanning voor de televisie zit?

Nu niet overdrijven, de Fransen hebben in de poule werkelijk niets klaar gespeeld. 1 own goal en 1 penalty, dat waren de Franse goals.Ja, dit is helemaal anders dan toen we op het WK tegen hen uit kwamen. Ook toen waren ze favoriet, maar hadden we alles in huis om hen toch te kloppen. Dat is nu niet het geval, zeker niet door de verwachte maar daarom niet minder teleurstellende prestaties in de groepsronde.
Ik hoop dat we toch een prestatie zien die ons hoopvol kan stemmen voor de nabije toekomst. Als we nog eens spelen zoals tegen Slovakije en Oekraïne kijk ik de match niet uit, vrees ik.