Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Allez kom op, tijd om de knop om te draaien.

Tjah, als het maar iets van vuur en overgave is.

Ik was op dinnerdate met die van ons, als mijn ogen eens afdwarrelden naar het scherm was het weer zo een statische boel. Aannemen, draaien, balletje opzij.

Zelden in beweging, met het lichaam opengedraaid en meteen verder in de actie. Zo speel je ook FC Poelkappelle niet uit verband. Leek op een rondo bij de allerkleinsten. Tergend traag. Lukaku die naar zijn voeten staat te wijzen.

Ik hoop dat ze pisnijdig aan de aftrap verschijnen volgende match.

Blij dat Italië in de "makkelijke" helft zit. Finale plaats moet mogelijk zijn nu.
ik zeg wel "moet mogelijk" zijn, want Zwitserland is niet te onderschatten. En Italië op zich is minder sterk dan 3 jaar terug.

Maar toch, er moet een beetje geluk ook nodig zijn.

En België... Tja, als je die tabel helft ziet, is het waanzinnig dat ze gisteren niet voluit zijn gegaan. Al denk ik echt wel niet dat ze beter kunnen.

Allez kom op, tijd om de knop om te draaien.

Laat ons vooral hopen op een classic Lukaku reactie van de hele ploeg... "Ah ze keren zich tegen ons? We zullen ze hun ongelijk eens bewijzen!"

Als Tedesco na een uur weer Managala, Carrasco & Debast gaat brengen gaat het finaal wel allemaal niks uitmaken, maar hopelijk krijgen we toch op zen minst één goeie helft.

Laat ons vooral hopen op een classic Lukaku reactie van de hele ploeg... "Ah ze keren zich tegen ons? We zullen ze hun ongelijk eens bewijzen!"

Als Tedesco na een uur weer Managala, Carrasco & Debast gaat brengen gaat het finaal wel allemaal niks uitmaken, maar hopelijk krijgen we toch op zen minst één goeie helft.

Nu ja, is Witsel ook niet fit ondertussen? Kan je die brengen he

:oi22:

Het is hier misschien al gepost,
maar het moet toch hoop geven dat Frankrijk ook maar met 5 op 9 door gaat?

Akkoord hun poule was moeilijker, maar met hun kwaliteit moest dit toch zeker een 7 op 9 geweest zijn.

Dus zij underarchieven toch ook wel wat, net als de Belgen.

Hebben jullie voor ons nog wat tips hoe we die Roemenen het beste kunnen pakken? Ik vond ze tegen jullie behoorlijk open spelen.

Nederland gewoon 3e grootste kanshebber nu puur door dat ze aan de juiste kant van de tabel zitten. Dat had dus Belgie moeten zijn! :mad:
Oranje leeuwen, trots van het land,
Strijdend voor glorie, met bal aan de rand.
Van Dijk als een rots, onwankelbaar sterk,
Met de bal aan de voet, een meesterlijk werk.

Koeman's mannen, vol passie en vuur,
Op weg naar de titel, met ongekende duur.
Het publiek in extase, de steun ongekend,
Nederlandse kracht, die nimmer verwent.

Op naar de winst, met een hartenklop luid,
Het Nederlands elftal, de kampioen die nooit buigt.

Oranje leeuwen, trots van het land,
Strijdend voor glorie, met bal aan de rand.
Van Dijk als een rots, onwankelbaar sterk,
Met de bal aan de voet, een meesterlijk werk.

Koeman's mannen, vol passie en vuur,
Op weg naar de titel, met ongekende duur.
Het publiek in extase, de steun ongekend,
Nederlandse kracht, die nimmer verwent.

Op naar de winst, met een hartenklop luid,
Het Nederlands elftal, de kampioen die nooit buigt.

Ik weet niet wat je wil bereiken hier met je ChatGPT gedichtjes.

Terug
Bovenaan