Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Voor maandag interesseert het me geen hol hoe we winnen, zolang me maar winnen. Met 2018 in het achterhoofd, het liefst zo lelijk mogelijk zelfs. Dat we ze lekker kunnen frustreren die laatste minuten zodat ze er schande van spreken. Alleen vrees ik ervoor :(.

Voor komen door een own-goal of een stilstaande fase ofzo, en dan ergerlijk anti-voetbal spelen om uiteindelijk te winnen.
Laat maar komen, als revanche voor 2018.

Maandag kijken we binnen de tien minuten al tegen een achterstand aan hoor.

Ik vrees er ook wel voor. Al verwacht ik langs de andere kant dat Frankrijk ook wel zeer voorzichtig zal beginnen aan de wedstrijd. Het is onder Deschamps niet hun stijl om er direct vol op te gaan.

Maandag kijken we binnen de tien minuten al tegen een achterstand aan hoor.
Behoudens gigantische flater zie ik dat niet gebeuren. Dat wordt mogelijks wel één van de slechtste potten dit EK. Zeker als Frankrijk de controle weet te winnen. Maar Frankrijk gaat geen risico's nemen, wél kansen kapitaliseren natuurlijk.

Ondertussen fijn om te horen dat Yamal geslaagd is voor het 4e middelbaar :crazy:

Op die leeftijd basisspeler zijn bij het nationale elftal op een EK, dat blijf ik waanzinnig vinden.
Denk dat die dat zondag gaat vieren tegen Georgië met een doelpunt.

Je moet de link uit de mail gebruiken en niet zo naar de UEFA surfen. Ik had hetzelfde probleem.
lichte verbetering, ik kan nu ook tickets kopen voor Spanje - Georgië. wel vanaf 140€

t zal al wel uitverkocht zijn voor de belgen, zeker?

lichte verbetering, ik kan nu ook tickets kopen voor Spanje - Georgië. wel vanaf 140€

t zal al wel uitverkocht zijn voor de belgen, zeker?
Hier enkel voor Zwitserland - Italië en enkel tickets van 250 euro per stuk.

Ik heb mij eind vorig jaar lid gemaakt van de fanclub en heb met mijn 0 verzamelde punten (nog geen wedstrijd kunnen gaan kijken) gisterenavond om 20u een code toegestuurd gekregen met de mogelijkheid om nog tickets voor categorie 1 (€250) en categorie 2 (€175) te kopen. Maandag naar Düsseldorf dus!

Behoudens gigantische flater zie ik dat niet gebeuren. Dat wordt mogelijks wel één van de slechtste potten dit EK. Zeker als Frankrijk de controle weet te winnen. Maar Frankrijk gaat geen risico's nemen, wél kansen kapitaliseren natuurlijk.
Als eerste een goal scoren, zal een wereld van verschil maken (allé dat is vaak zo, maar in dit soort matchen zeker :tongue: )

Rampscenario is toch in die eerste 10 minuten al een goal slikken. Hopen op het andere scenario zoals met Brazilië destijds, (met een gelukje) vroeg op voorsprong komen en op een scherpe counter een tweede maken, en dan pompen of verzuipen.

Momenteel zit ik toch met het rampscenario in mijn hoofd, gevolgd door zelfs een volledige afstraffing in de laatste 20 minuten tot 4-0 ofzo ☹️

Ondertussen fijn om te horen dat Yamal geslaagd is voor het 4e middelbaar :crazy:

Op die leeftijd basisspeler zijn bij het nationale elftal op een EK, dat blijf ik waanzinnig vinden.
Denk dat die dat zondag gaat vieren tegen Georgië met een doelpunt.
Aw... opleiding volgen in Gent. Om dan uit te komen voor Spanje.

Bon, tijd voor onze ultieme revanche.
(Voor Tedesco zou het misschien wel beter zijn dat we eruit gaan, die man staat op het randje van een zenuwinzinking)

Ben ondertussen wel benieuwd naar deze knock-outs.

De geluksfactor speelt op dit niveau toch altijd een grote rol - die ene bal die net wel of net niet goed valt, die halve teen net wel of net niet buitenspel, de bal die wel of niet even afwijkt, de penalty wel of niet gegeven...

Onze match tegen Slovakije is zo'n voorbeeld van 'alles zit tegen' (los van de tactiek of speelstijl).
Dus ja, laat de verrassingen maar komen, te beginnen met een overwinning tegen les bleus.

Denk niet dat Gent iets te maken heeft met zijn opleiding. Gewoon wat journalistiek om het artikel te vullen.
Ah, ik dacht dit te lezen als dat hij school volgde in sportschool van Gent en ook voor zijn examens daar geslaagd was. Maar dat hij ipv de rode duivels gekozen had voor Spanje.

Wat niet wil zeggen dat ik geen begrip kan opbrengen voor de keuze. Maar als die hier is, en zo'n groot talent is dat die mocht spelen voor de Spanjaarden dan had ik die toch liever bij de rode duivels gezien in de toekomst :p. Als dat de verkeerde conclusie is dan mag je mijn antwoord volledig negeren ;).

Iemand enig idee hoe restricted de restricted view in cat 2 is. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.

Ah, ik dacht dit te lezen als dat hij school volgde in sportschool van Gent en ook voor zijn examens daar geslaagd was. Maar dat hij ipv de rode duivels gekozen had voor Spanje.

Wat niet wil zeggen dat ik geen begrip kan opbrengen voor de keuze. Maar als die hier is, en zo'n groot talent is dat die mocht spelen voor de Spanjaarden dan had ik die toch liever bij de rode duivels gezien in de toekomst :p. Als dat de verkeerde conclusie is dan mag je mijn antwoord volledig negeren ;).

Dude ze laten gewoon ene uit Gent ah woord om op te vullen hoe België het doet. Maar die gast woont en gaat naar school in Spanje. België heeft zero verdienste aan hem.

Hoe kunt ge dat er zelfs uit halen, uit dat artikel? :wtf:

Terug
Bovenaan