Pieterjan94
Well-known member
Maandag kijken we binnen de tien minuten al tegen een achterstand aan hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor maandag interesseert het me geen hol hoe we winnen, zolang me maar winnen. Met 2018 in het achterhoofd, het liefst zo lelijk mogelijk zelfs. Dat we ze lekker kunnen frustreren die laatste minuten zodat ze er schande van spreken. Alleen vrees ik ervoor.
Maandag kijken we binnen de tien minuten al tegen een achterstand aan hoor.
Voor komen door een own-goal of een stilstaande fase ofzo, en dan ergerlijk anti-voetbal spelen om uiteindelijk te winnen.
Laat maar komen, als revanche voor 2018.

Zijn die 6000 verkocht?Ik begrijp ook niet goed waarom er wel zoveel andere supporters binnen kunnen. 1895 kreeg maar 10000 kaarten per match in de groepsfase en nu blijkbaar 6000.
Geen idee.Zijn die 6000 verkocht?
Behoudens gigantische flater zie ik dat niet gebeuren. Dat wordt mogelijks wel één van de slechtste potten dit EK. Zeker als Frankrijk de controle weet te winnen. Maar Frankrijk gaat geen risico's nemen, wél kansen kapitaliseren natuurlijk.Maandag kijken we binnen de tien minuten al tegen een achterstand aan hoor.

Maandag kijken de fransen binnen de tien minuten al tegen een achterstand aan hoor.
lichte verbetering, ik kan nu ook tickets kopen voor Spanje - Georgië. wel vanaf 140€Je moet de link uit de mail gebruiken en niet zo naar de UEFA surfen. Ik had hetzelfde probleem.
Hier enkel voor Zwitserland - Italië en enkel tickets van 250 euro per stuk.lichte verbetering, ik kan nu ook tickets kopen voor Spanje - Georgië. wel vanaf 140€
t zal al wel uitverkocht zijn voor de belgen, zeker?
Als eerste een goal scoren, zal een wereld van verschil maken (allé dat is vaak zo, maar in dit soort matchen zekerBehoudens gigantische flater zie ik dat niet gebeuren. Dat wordt mogelijks wel één van de slechtste potten dit EK. Zeker als Frankrijk de controle weet te winnen. Maar Frankrijk gaat geen risico's nemen, wél kansen kapitaliseren natuurlijk.
)
Aw... opleiding volgen in Gent. Om dan uit te komen voor Spanje.Ondertussen fijn om te horen dat Yamal geslaagd is voor het 4e middelbaar
![]()
Lamine Yamal (16) slaagt voor examens 4e middelbaar terwijl hij voor Spanje op EK voetbal uitkomt: zo combineren piepjonge topsporters spel en studies | VRT NWS Nieuws
Terwijl de 16-jarige voetballer Lamine Yamal van Spanje op het EK voetbal zit in Duitsland, heeft hij zijn examens op de middelbare school tot een goed einde gebracht. Tussen wedstrijden en trainingen door studeerde hij op zijn hotelkamer. "Een straffe prestatie voor zo'n zware combinatie", zegt...www.vrt.be
Op die leeftijd basisspeler zijn bij het nationale elftal op een EK, dat blijf ik waanzinnig vinden.
Denk dat die dat zondag gaat vieren tegen Georgië met een doelpunt.
Aw... opleiding volgen in Gent. Om dan uit te komen voor Spanje.
Ah, ik dacht dit te lezen als dat hij school volgde in sportschool van Gent en ook voor zijn examens daar geslaagd was. Maar dat hij ipv de rode duivels gekozen had voor Spanje.Denk niet dat Gent iets te maken heeft met zijn opleiding. Gewoon wat journalistiek om het artikel te vullen.
. Als dat de verkeerde conclusie is dan mag je mijn antwoord volledig negeren
.Ah, ik dacht dit te lezen als dat hij school volgde in sportschool van Gent en ook voor zijn examens daar geslaagd was. Maar dat hij ipv de rode duivels gekozen had voor Spanje.
Wat niet wil zeggen dat ik geen begrip kan opbrengen voor de keuze. Maar als die hier is, en zo'n groot talent is dat die mocht spelen voor de Spanjaarden dan had ik die toch liever bij de rode duivels gezien in de toekomst. Als dat de verkeerde conclusie is dan mag je mijn antwoord volledig negeren
.
Hoe kunt ge dat er zelfs uit halen, uit dat artikel?Ah, ik dacht dit te lezen als dat hij school volgde in sportschool van Gent en ook voor zijn examens daar geslaagd was. Maar dat hij ipv de rode duivels gekozen had voor Spanje.
Wat niet wil zeggen dat ik geen begrip kan opbrengen voor de keuze. Maar als die hier is, en zo'n groot talent is dat die mocht spelen voor de Spanjaarden dan had ik die toch liever bij de rode duivels gezien in de toekomst. Als dat de verkeerde conclusie is dan mag je mijn antwoord volledig negeren
.