Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een totale nonmatch van Lukaku.Heeft betere match gespeeld dan Franse diepe spits
En nee dat was echt gewoon fout zoals er velen op hem niet gefloten worden omdat hij blijft staan
Met die 2 verdedigers die zo in zijn nek hijgenEcht man, zet toch CDK erbij. Die kan kaatsen en een bal bijhouden

Doet me niks. Ik wist dit voor de match al. Ik had ook 0 geloofHet doet minder pijn dan 6 jaar geleden, maar toch...
Komaan Bobby, we count on you!!
1 penalty en 1 assist van de keeperOk, we maken het rapport op:
- Gewonnen tegen Roemenië
- Gelijk gespeeld tegen Oekraïne.
- 2 goals gemaakt op 4 matchen
Puik toernooi jongens![]()

Inderdaad, door zo'n angsthazenvoetbal roep je dit over jezelf af. Als Frankrijk keer op keer mag komen zal er wel eens een bal goed vallen of afwijkenLigt toch niet aan Vertonghen. We spelen angsthazenvoetbal. Tegen Frankrijk , zelf tegen Oekraïne. Aanvallend zit er niks in. Verdienen ook niet meer dan deze achtste finale. 4 wedstrijden waarin je 3 keer geen goal gemaakt krijgt.
Ik heb hem toch al lichtere zaken zien fluiten ook vandaagIs een gewoon duel, waarvan hij er veel verloor vandaag.
Is iets dat ik me idd ook al jaren afvraag.Hoe kan het toch dat iemand met de traptechniek van KDB zo'n barslechte corners geeft
Denk ik niet, want dat is bij iedere corner zo. Heb hem nog nooit een echt goeie corner zien trappen.Vermoeidheid lijkt me al een eerste oorzaak.