Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, nu ook weer elke keer de bal naar achteren blijven shotten en doodsbang zijn om in de aanval te gaan.3 matchen van de 4 angsthazen
Laat het uit en dat ze Sammy Cringe ook nog maar wa in Duitsland houden.Kom Karl, toer de frans!
Ja maar 80 goals he!!!Dan is het toch aan Tadesco om hem te wisselen. Hij heeft in de hele eerste ronde geen enkele goal gemaakt. Laat dan een andere jongen spelen ffs
Dus wacht een beer van 150kg als Lukaku zetten ze telkens (vaak) van de bal in die duels met 2 VS 1Een beer van 150kg die als een jongetje keer op keer van de bal gezet wordt.
Neen, het was nie Lukaku zijn wedstrijd en ook niet zijn EK.
Wat de Neerpede boys ook mogen zeggen.
Openda en CDK hadden veel sneller hun kansen moeten krijgen.
Laat het uit en dat ze Sammy Cringe ook nog maar wa in Duitsland houden.
Het allerlaatste sprankje van de bronzen generatie. De Kev en Lukaku zullen over 2 jaar ook niets meer zijn. Waardeloos.
Spanje, uiteraardIk neem aan dat jullie nu voor Nederland supporteren?
Ik neem aan dat jullie nu voor Nederland supporteren?
Lukaku is eigelijk nooit nergens geweest, heeft zijn goals alleen maar gescoord tegen janneke en mieke.Lukaku was het hele toernooi nergens.
Exact dit. Het was lachwekkend.Idd, nu ook weer elke keer de bal naar achteren blijven shotten en doodsbang zijn om in de aanval te gaan.
Dan verdien je het om te verliezen.
Hater! Neerpedeboy!!Lukaku heeft een contract bij Chelsea
![]()
Ik neem aan dat jullie nu voor Nederland supporteren?
Duitsland hier, maar dat was al zo voor deze match ;-)Ik neem aan dat jullie nu voor Nederland supporteren?
Eviva EspanaIk neem aan dat jullie nu voor Nederland supporteren?