Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Onana en Mangala gaan niet weten wat ze zien bij Kanté. Een middenvelder die gaten dicht loopt en blijft dicht lopen.
Als er één speler is op dit EK die ik direct zou naturaliseren, dan is dat altijd Kanté. Ik moet geen Bellingham of Mbappé hebben, geef mij Kanté!

bv KDB een rijtje lager te zetten en CdK als pure CAM, in de buurt van Lukaku die geen bal raakte, in te brengen. Zo kan je tenminste tactisch een wedstrijd doen kantelen.
Dit dus eh, en nu weet je nog niet of zoiets zou werken gvd. Zo zou je bv wel met cdk als zwervende 2de spits kunnen counteren tegen Frankrijk maar ja. Ons genie speelt met 1 tactiek (4-5-1) en 14 spelers.

Klopt, vandaar mijn blijvende pleidooi voor De Cuyper. Die kan en durft voorzetten trappen. Bakayoko gaat ook sneller de voorzet zoeken dan Trossard.

Ik blijf erbij, zet De Cuyper op de LB, zet De Bruyne centraal op het middenveld, zet voor hem Tielemans of CDK en speel op de flanken met Doku en Bakayoko.
Jammer genoeg gaat onze angsthaas bondscoach dat nooit doen.
De Cuyper is er, net als CDK en nog enkelen, blijkbaar enkel bij om de hoop te vergroten want op speelkansen hoeven die niet te rekenen.

U opstelling is levensgevaarlijk trouwens maar ik ben wel mee met het feit dat we écht de verdediging niet hebben om te gaan terugplooien en hopen op een counter. Dus waarom niet Frankrijk bij de keel grijpen idd. Met wat meeval prik je er snel eentje en worden ze onzeker.

Verdoeme, weeral om 18:00, hoopte op een 21:00 match. En klopt het dat die 2 kwart finales op 18:00 zijn op 6 juli, denk dat er eentje altijd op 21:00 is niet?

Zaterdag, zondag, maandag en dinsdag telkens een match om 18u en om 21u.

Kwartfinales vrijdag en zaterdag, telkens een match om 18u en om 21u.

Halve finales en finale allemaal om 21u.

edit: stel dat het mirakel zich voltrekt en we Frankrijk kloppen, dan spelen we de kwartfinale op vrijdag 5 juli om 21u.

Tickets voor de Düsseldorf binnen. Het zal zonder verwachtingen zijn, maar een uurtje rijden ga ik niet laten liggen.

Na Roemenië te zijn gaan kijken, net ook tickets besteld voor Frankrijk. Blijft toch een 8e finale tegen een absoluut topland op zeer korte afstand.

Je kon net pas tickets beginnen te kopen om 12u (iedere 2u wordt een nieuwe "wave" aan fans toegelaten; ik zat in 2e wave van 14u).

Italie-Zwitserland , mogelijk eerste penaltys al -> Italie door dankzij Donnarumma.

Duitsland-Denemarken -> Duitsland wint dit in de 90 minuten , 2-0 ofzo .

Engeland-Slovakije . Normaal een walkover, of verrast Slovakije een 2de maal?

Spanje-Georgie , leuke match , hopelijk scoren de spanjaarden ook en wordt dit niet hun traditionele mindere match.

Belgie-Frankrijk , de kraker , ofwel een pandoering , ofwel defensief spel met penaltys ->dan Belgie door , Casteels volksheld.

Portugal-Slovenie . Portugal door , scoort Ronaldo eindelijk?

Nederland-Roemenie , walkover voor NL , of opnieuw een snertmatch voor NL maar sowieso door.

Oostenrijk-Turkije , leukste match wellicht met 2 ploegen die er vol voor gaan. Oostenrijk door.

Italie-Zwitserland , mogelijk eerste penaltys al -> Italie door dankzij Donnarumma.

Duitsland-Denemarken -> Duitsland wint dit in de 90 minuten , 2-0 ofzo .

Engeland-Slovakije . Normaal een walkover, of verrast Slovakije een 2de maal?

Spanje-Georgie , leuke match , hopelijk scoren de spanjaarden ook en wordt dit niet hun traditionele mindere match.

Belgie-Frankrijk , de kraker , ofwel een pandoering , ofwel defensief spel met penaltys ->dan Belgie door , Casteels volksheld.

Portugal-Slovenie . Portugal door , scoort Ronaldo eindelijk?

Nederland-Roemenie , walkover voor NL , of opnieuw een snertmatch voor NL maar sowieso door.

Oostenrijk-Turkije , leukste match wellicht met 2 ploegen die er vol voor gaan. Oostenrijk door.

Man man, penalties tegen Frankrijk en Koen Casteels de held, wat zou ik dat za-lig vinden!

(helaas staat bij Frankrijk ook een machien in doel)

Altijd leuk zo'n voorspellingen!

Italië - Zwitserland: eerste kill voor Zwitserland. Italië geraakt er niet door en Shaquiri vlamt er een binnen vanop een metertje of 30. (0-1)
Duitsland - Denemarken: Duitsland klaart de klus, Füllkrug scoort bij zijn zoveelste invalbeurt. (1-0)
Engeland - Slovakije: Engeland blijft zaaddodend saai en traag voetballen en Slovakije houdt ze op 0-0. Tijdens de penaltyreeks wint de ervaring van de Engelsen.
Spanje - Georgië: Georgië speelt vrank en vrij maar Spanje is gewoon beter. (2-0)
Portugal - Slovenië: Portugal op cruise control (2-0)
Nederland - Roemenië: Snertmatch voor NL waarin niks lukt, de Roemenen scoren uit hun enige kans (0-1)
Oostenrijk - Turkije: wat JorisBlack zei! (2-1)
Frankrijk - België: Tedesco verrast vriend en vijand en toont ons zijn masterplan: België is een absolute killer als ze tegen dominante ploegen spelen. Frankrijk is de eerste ploeg die los in het mes loopt, anderen zullen volgen. (0-2)

Sommige voorspellingen zijn meer gebasseerd op feiten, anderen op dromen :oi22:

Misschien breekt Onana na 7 minuten de neus van Mbappe per ongeluk een tweede keer. Mbappe eraf, Fransen van slag, saaie wedstrijd, Faes kopt in de 87e minuut een hoekschop binnen :unsure:

Oh nee, bij dat laatste wordt er waarschijnlijk achteruit gespeeld :unsure:

Nee jong, die is wel beter dan wat wij lopen hebben, maar daarmee is uw grootste probleem niet opgelost. Met Kanté wel.

Kanté is al een 'oude' brok van 33. Als je mensen gaat beginnen naturaliseren, dan toch liefst ene die nog wat jaartjes meegaat. :oi22:

Of bedoel je spelers die ons in dit EK instantly zouden kunnen helpen?

Terug
Bovenaan