Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Moet het me dan verkeerd herinneren. Ik dacht dat ze zowel tegen Spanje halve finale en Engeland finale lange tijd onderlagen.
Lagen idd wel (lichtjes) onder in beide matchen. Nu je het zegt, tegen Oostenrijk in feite ook haha. Over heel het tornooi bekeken meeste goals en beste voetbal gespeeld (vooral in de groepsfase) maar zegt mss meer over de andere teams dan over Italië.

Moet het me dan verkeerd herinneren. Ik dacht dat ze zowel tegen Spanje halve finale en Engeland finale lange tijd onderlagen.

Lagen idd wel (lichtjes) onder in beide matchen. Nu je het zegt, tegen Oostenrijk in feite ook haha. Over heel het tornooi bekeken meeste goals en beste voetbal gespeeld (vooral in de groepsfase) maar zegt mss meer over de andere teams dan over Italië.
Tegen Spanje lagen ze vooral de eerste helft dik onder, maar daar hebben ze in de tweede helft toch de rug kunnen rechten. Was toen meer gelijkopgaand.

Tegen Engeland en Oostenrijk waren ze over de hele wedstrijd gezien gewoon de betere ploeg hoor. Kan me tegen Oostenrijk nog wel momenten herinneren waar ze goed wegkwamen, maar op punten zouden ze beide wedstrijden gewoon gewonnen hebben.

Dit stond wel id sterren geschreven, Italië moddert al 2j aan.

Let op, Zwitserland (en Oostenrijk) zijn echt sterker dan hun naam doet vernoemen dit ek.

In 1940 gaf Denemarken zich na 6 uur over aan de Duitsers, in 2024 wilden de Duitsers hen precies ook snel over de knie leggen.

wow je hoort de regen vallen en ook donderen het doet daar wat

Ow en ze gaan naar binnen logisch ook met zo'n onweer

Die zitten onder een dak. Het veld is open de kans dat een bliksem toeslaat op het veld is een stuk erger dan op het dak.
Ja maar een bliksem gaat niet loodrecht naar beneden. Ik denk dat die bliksem gewoon de meest efficiënte weg zoekt om zijn lading kwijt te geraken.

Ja maar een bliksem gaat niet loodrecht naar beneden.

Er zijn al een paar voorvallen gebeurd van bliksem die toesloeg op het veld (daarom dat ze nu beslissen om naar binnen te gaan er zijn effectief al spelers gestorven voor deze regel werd ingevoerd). Van supporters onder een dak die stierven na een inslag heb ik echter geen weet.

Terug
Bovenaan