Konvooi

ilgonwe

Well-known member
Konvooi Een reizend kwisprogramma. Het leek een leuk concept maar de mix van bezienswaardigheden, familieportret, wat onhandig rijden en actieve kwis geven een onsamenhangend gevoel. Mss dat de vaart er wat in komt met de 3e aflevering als we de deelnemers kennen.

Konvooi Een reizend kwisprogramma. Het leek een leuk concept maar de mix van bezienswaardigheden, familieportret, wat onhandig rijden en actieve kwis geven een onsamenhangend gevoel. Mss dat de vaart er wat in komt met de 3e aflevering als we de deelnemers kennen.
Ik vond de eerste aflevering best wel tof eigenlijk.

Vooral dat onsamenhangend gevoel heb ik ook. We zien wel of dit beter wordt...

Die zoon van de Torfs... Op zijn zachts gezegd, maar daar zou ik nooit mee kunnen overeenkomen, hoe vervelend is die man :sop:

Die zoon van de Torfs... Op zijn zachts gezegd, maar daar zou ik nooit mee kunnen overeenkomen, hoe vervelend is die man :sop:
Beste fragment was wel bij die vraag rond die apotheek dat het eerste tankstation was.
"Allez jong, wacht nog heel efkes!", "Het is fout!", " "Te vroeg, waarom luisteren jullie niet naar mij?", "Het klopt niet. Daarom zeg ik het."
En dan die blik van verbazing op zijn bakkes. Goud waard.

Beste fragment was wel bij die vraag rond die apotheek dat het eerste tankstation was.
"Allez jong, wacht nog heel efkes!", "Het is fout!", " "Te vroeg, waarom luisteren jullie niet naar mij?", "Het klopt niet. Daarom zeg ik het."
En dan die blik van verbazing op zijn bakkes. Goud waard.
Deed het dan nog eens opnieuw hé op het einde met "onze pa gaat dat niet weten hé"
Die is ook zo hyper competitief, waar niets mee is op zich, maar tegelijk zijn de Badi's dat ook, en toch zijn die een pak sympathieker imo

Ik denk dat hij wel ok is op de meeste vlakken. Maar hij is wel betweterig en als er nu 1 soort programma is dat dat uitvergroot is het wel een quiz in ploegverband 😅

Program trekt op niks. Super saai, het volk dat mee is boeit ook totaal niet. Denk niet dat we dit programma ooit nog terug gaan zien.

Vind het ook slecht en domme vragen.
Ik kijk enkel om ik v 1 de gezinnen wat ken. Anders zou ik niet blijven kijken.

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik ook meer verwacht had. Bockie en Jeroom vond ik echt geweldig qua chemie in Boris. Hier is dat precies toch minder. Nu goed, andere setting, maar ook in Boris was humor belangrijk.

De gezinnen vind ik niet bepaald sympathiek buiten die Badi's.

En het quizen en de opdrachten zijn ook maar zeer slap en onorigineel.

Ik heb nog niet gekeken omdat ik het wou afwachten. Maar tot op heden nog steeds niet getriggerd en hoor weinig enthousiasme dus zal het aan mij laten voorbij gaan.

Ik vond de eerste afleveringen ook niet zo geweldig, beetje rommelig inderdaad. Maar naarmate je de deelnemers beter leert kennen wordt het wel nog tof. Spijtig van de eerste familie die afviel, die vond ik het tofst. ('k Zal de naam niet noemen voor wie nog wil kijken. Maar door ze het tofst te noemen ga je al weten over wie het gaat wrsch haha.)

Ik vind dit wel tof om op te zetten om het met een half oog te volgen.

Ik vind de plaatsen die ze bezoeken ook wel tof (bvb die gletsjer).

Bij de vraag ivm die après-ski hits zei iemand dat dat zaken waren die iedereen wel moest kennen, dat kon niet anders volgens hem.
Wel, ik kende geen enkel van die nummers, nog nooit van gehoord zelfs. En ik ben er blij om :LOL:

Terug
Bovenaan