Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond de eerste aflevering best wel tof eigenlijk.Konvooi Een reizend kwisprogramma. Het leek een leuk concept maar de mix van bezienswaardigheden, familieportret, wat onhandig rijden en actieve kwis geven een onsamenhangend gevoel. Mss dat de vaart er wat in komt met de 3e aflevering als we de deelnemers kennen.
Vooral dat onsamenhangend gevoel heb ik ook. We zien wel of dit beter wordt...Konvooi Een reizend kwisprogramma. Het leek een leuk concept maar de mix van bezienswaardigheden, familieportret, wat onhandig rijden en actieve kwis geven een onsamenhangend gevoel. Mss dat de vaart er wat in komt met de 3e aflevering als we de deelnemers kennen.
Beste fragment was wel bij die vraag rond die apotheek dat het eerste tankstation was.Die zoon van de Torfs... Op zijn zachts gezegd, maar daar zou ik nooit mee kunnen overeenkomen, hoe vervelend is die man![]()
Deed het dan nog eens opnieuw hé op het einde met "onze pa gaat dat niet weten hé"Beste fragment was wel bij die vraag rond die apotheek dat het eerste tankstation was.
"Allez jong, wacht nog heel efkes!", "Het is fout!", " "Te vroeg, waarom luisteren jullie niet naar mij?", "Het klopt niet. Daarom zeg ik het."
En dan die blik van verbazing op zijn bakkes. Goud waard.