Live muziek & optredens

Hoe was zijn band?
Bij Noel zit dat echt wel goed, spelen zeer strak, maar tegelijk zeer 'smooth'.
Goh, ik vond het heel goed als in af en toe buiten de lijntjes kleuren.
Soms een solo, natuurlijk Wonderwall en Champagne Supernova die langer werden doorgespeeld bv.
Heel het publiek was mee!

Ik ben sociaal verplicht naar The Weeknd te gaan morgenavond, maar ik ben nog nooit naar Koning Boudewijnstadion geweest voor optreden.
Komende vanuit Gent (met de auto) , wat is de beste optie? Staat parking C meestal snel vol?

Phoe, die tarieven :eek:
En loopt het verkeer dan ook vlot na het concert bvb? Of is er kans dat je dan nog een uur mag aanschuiven ?

Phoe, die tarieven :eek:
En loopt het verkeer dan ook vlot na het concert bvb? Of is er kans dat je dan nog een uur mag aanschuiven ?
Goh, ik was paar weken geleden terug in centrum Gent en ik was ook al geschrokken van het gigantische bedrag aan parkingkosten. Dus die 15 EUR voor een massa event valt nog wel mee dan.

Op uw andere vraag: nee 😁

Goh, ik was paar weken geleden terug in centrum Gent en ik was ook al geschrokken van het gigantische bedrag aan parkingkosten. Dus die 15 EUR voor een massa event valt nog wel mee dan.

Op uw andere vraag: nee 😁
Nee = geen vlot verkeer ?
Nee = geen uur aanschuiven ?

lijkt mij belangrijk ... (mijn vraagstelling was dan ook niet zo duidelijkà

Toch nog even terugkomen op Rock Werchter.

Enkel zondag geweest voornamelijk voor QOTSA waar ik het laatste jaar meer en meer fan van geworden ben en voor Arctic Monkeys wat mijn lievelingsband was op het einde van mijn tienerjaren. Sinds Tranquility base ben ik er veel minder naar beginnen luisteren.

Tesky Brothers: Hele goeie bluesrock in The Barn en hadden het volledige publiek mee. Straf voor het eerste optreden op de laatste dag.

Amenra: Indrukwekkend theater. Zo'n soort band mag jaarlijks terugkomen.

Dermot Kennedy: Weinig geluisterd, wat bijgepraat met vrienden dus kan er weinig over zeggen.

The Lumineers: Tof maar dat is het dan ook, ik ken de meeste liedjes van The Lumineers en er waren geen verrassingen.

Christine & The Queens: Speciaal, de muziek spreekt me niet aan maar ze krijgt wat punten voor het spektakel.

QOTSA: Geweldig goed, perfecte set en iedereen is meester van zijn instrument. Wat is die drummer goed zeg (Jon Theodore).

Arctic Monkeys: Waren veel beter dan verwacht. De laatste jaren zijn hun liveshows vaak flets maar hier was het er op. Alex Turner zie ik in de nabije toekomst wel solo gaan, Arctic Monkeys is al lang niet meer die garageband uit de jaren 00. Turner is de flamboyante frontman die een echte sterrenstatus kan bekomen. Ik vond de 'tragere' liedjes van de laatste 2 albums zo goed gebracht dat ik 'The Car' opeens wel kan smaken.

Nee = geen vlot verkeer ?
Nee = geen uur aanschuiven ?

lijkt mij belangrijk ... (mijn vraagstelling was dan ook niet zo duidelijkà
Laatste keer dat ik er was, was het geen vlot verkeer.
Geen horrorverhalen zoals op Werchter, maar toch een 2u vooraleer weg van de parking.
Ik zou mij na afloop dus niet erg opjagen en misschien rustig nog iets drinken of eten.

Het zal vast wel al aan bod zijn gekomen, maar is er iemand die een goede parking kan aanbevelen bij het Sportpaleis? Morgen gaan de vrouw en ik naar Iron Maiden.

Het zal vast wel al aan bod zijn gekomen, maar is er iemand die een goede parking kan aanbevelen bij het Sportpaleis? Morgen gaan de vrouw en ik naar Iron Maiden.

Sinksenfoor is het dichts, soms wel wat chaos nadien maar de laatste keren viel dat goed mee.

Afhankelijk van welke kant van het land je komt, kan je ook op één van de vele P&R's op linkeroever staan en de tram nemen tot aan het Sportpaleis.

Sinksenfoor is het dichts, soms wel wat chaos nadien maar de laatste keren viel dat goed mee.

Afhankelijk van welke kant van het land je komt, kan je ook op één van de vele P&R's op linkeroever staan en de tram nemen tot aan het Sportpaleis.
Vanuit Limburg komen we. Een vriend zei ook iets van parkings van bedrijven waar je voor een paar € kon staan?

Met Kendrick Lamar ben ik de nieuwe brug van Merksem over gereden waar, komende van het Sportpaleis, meteen links een gratis parking was.

Wij zijn toen gewoon in het centrum van Merksem gaan parkeren, in een van de zijstraatjes. Is nog nooit zo gemakkelijk geweest en was op kwartiertje wandelen.

QOTSA: Geweldig goed, perfecte set en iedereen is meester van zijn instrument. Wat is die drummer goed zeg (Jon Theodore).
Ah, ik hoopte al dat Jon nog voor QOTSA drumde deze dagen want ik ga ze in november in het Sporpaleis zien. Zonder twijfel de beste drummer die zij al gehad hebben, wat een talent. Vanzelfsprekend natuurlijk, als je peak The Mars Volta op je palmares hebt staan...

Laatste keer dat ik er was, was het geen vlot verkeer.
Geen horrorverhalen zoals op Werchter, maar toch een 2u vooraleer weg van de parking.
Ik zou mij na afloop dus niet erg opjagen en misschien rustig nog iets drinken of eten.

Inderdaad niet zo'n vlotte exit ... Of je nu vroeg of laat aan je auto bent, maakt geen fluit uit.
Wat er een verschil maakt is hoe dicht je bij uitgang staat, want de 'parkeerwachters' laten continu auto's tussenvoegen van de dichtere zijkanten etc.
Hoe moeilijk kan het zijn zo dichtbij autosnelweg.
En dan nog eens in Aalst aan de werken 15min verloren omdat ze daar ook maar 1 rijstrook hadden wegens de werken

Nope, was geen succes

Als er nog iemand zijn Ticketswap magic kan gebruiken voor 1 ticket Lokerse Feesten 8/8 (Blur), ik zou u eeuwig dankbaar zijn :)

Terug
Bovenaan