Volgens een tourlijst die kort op hun sociale media stond zouden Nick Cave & The Bads Seeds op 28 juni op Live is Live staan.
Indien het klopt, dan ben ik aanwezig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Staat er ergens op de LiL website dat het om een meerdagenfestival gaat? Was dat in het verleden ook zo? In ieder geval vind ik het allemaal wat misleidend, ze starten een (dure) ticketverkoop voor een festival terwijl er nog maar 1 naam bekend is gemaakt en dan hoor ik dat er misschien nog andere dagen aan dat festival gaan worden toegevoegd? Met Nick Fucking Cave als headliner?Volgens een tourlijst die kort op hun sociale media stond zouden Nick Cave & The Bads Seeds op 28 juni op Live is Live staan.
Vorige jaren 3 dagen in hetzelfde genre. Dit jaar 3 aparte dagen met elk hun genre. Het concept Lokerse Feesten, lijkt me.Staat er ergens op de LiL website dat het om een meerdagenfestival gaat? Was dat in het verleden ook zo? In ieder geval vind ik het allemaal wat misleidend, ze starten een (dure) ticketverkoop voor een festival terwijl er nog maar 1 naam bekend is gemaakt en dan hoor ik dat er misschien nog andere dagen aan dat festival gaan worden toegevoegd? Met Nick Fucking Cave als headliner?
Ok, dat klaart al heel wat op. Toch heel vreemd dat de overige data niet op de website staan vermeld, ook al zijn er nog geen bands bekendgemaakt.Vorige jaren 3 dagen in hetzelfde genre. Dit jaar 3 aparte dagen met elk hun genre. Het concept Lokerse Feesten, lijkt me.
Vind het ook wel vreemd dat je geen combiticket kan kopen, zoiets stem je toch af op de start van u verkoop? Nuja Nick Cave erbij wel cool vraag is wie wordt de derde en wanneer
I know, right? Ik voel me echt afgeript eigenlijk. Ik ga me hoogst waarschijnlijk kostelijk amuseren met Maiden want ga met vrienden, en hoop op enkele deftige metalbands om het podium op te warmen. Maar... ze zijn oud, Nicko mcBrain is met pensioen, ik heb ze al 3x gezien... Moesten ze gewacht hebben met ticketverkoop had ik waarschijnlijk Nick Cave gedaan. Zijn passage op TW Classic enkele jaren geleden was gewoon goddelijk goed.Ook 125 euro, een pak geld als je de andere namen nog niet kent.
175 euro voor frontstage tickets, dus sowieso al niet vanvoor voor 125 euro.Ook 125 euro, een pak geld als je de andere namen nog niet kent.
Vind het ook wel vreemd dat je geen combiticket kan kopen, zoiets stem je toch af op de start van u verkoop? Nuja Nick Cave erbij wel cool vraag is wie wordt de derde en wanneer
Ja ok de combi zou dan wat vreemd zijn. Combo Cave en Maiden tot daar aan toe maar van Espresso naar Run to the Hills is wel een grote kloofSabrina Carpenter op zaterdag 29 juni lijkt het meest waarschijnlijke scenario.
Bon eerste avondje van Tumult Festival zit er op. Fijne sfeer weeral in de Botanique.
Alvast eerste indruk, Pothamus toch op eenzame hoogte. Toch een vette live band hoor
...