Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawadde, wa ne line up.Best Kept Secret haalt zwaar uit dit jaar, straks wil ik nog gaan ook.

Jack White ken ik niet en over Nick Cave dacht ik dat die al dood was eerlijk gezegd
Jawadde, wa ne line up.
Toch maar eens een perskaartje proberen versieren![]()
Hoe was 't?Vanavond Queens of the Stone Age, ik ben benieuwd. Ik verwacht een rustige set maar zou het wel grappig vinden als ze in volle glorie Song for the Dead knallen in de Elizabethzaal.
I'll go:Jack White ken ik niet en over Nick Cave dacht ik dat die al dood was eerlijk gezegd
Ik ben heel blij dat ik nog een ticket heb kunnen kopen. Na een kleine 10x de band live te hebben gezien, werd het wel eens tijd dat ik ze iets anders zag doen. En hun Catacombs show, hoewel niet iets dat ik snel nog eens hoef te zien, was een heel mooie manier om dit te doen.Hoe was 't?
Best Kept Secret haalt zwaar uit dit jaar, straks wil ik nog gaan ook.
Bekijk bijlage 45310
Dag van de dikke festivalline-ups.
Jawadde wolf alice en gorillazBest Kept Secret haalt zwaar uit dit jaar, straks wil ik nog gaan ook.

Invictus en Regression ook meegepikt toevallig?Gisteren Congress gezien. Faak, wat een enegie. Ik was volledig op! xD
Ervoor was het Liar en dat was best ook al heftig![]()