Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga er mss ook zijnTickets voor Gaerea nu vrijdag. Wel vreemd dat een Portugese band zijn albumrelease show in Brussel doet

De meeste rappers die roepen toch maar wat vind ik. Mobb Deep is ook zo'n mooi voorbeeld; fantastische muziek maar live is dat gewoon wat roepen door elkaar
Er staan heel veel optredens van hun online, dit is voor mij gewoon wat roepen:

Gisteren Wu-Tang in ING Arena. Behoorlijk rommelige bedoeling. En het geluid varieerde van slecht tot zeer slecht.

Dat is nu eens echt geen genre dat live tot zijn recht komt imo.Noem een meer iconisch duo dan hiphop shows en slecht geluid![]()
Pfoeh, niet akkoord. Ik heb al veel hiphopshows gezien die van begin tot eind steengoed waren. Voor mij komt hiphop, if done well, echt tot zijn recht live.Dat is nu eens echt geen genre dat live tot zijn recht komt imo.
Als het tegenvalt dan is het meestal over heel de lijn bagger.Ik heb al verschillende hiphopsets gezien die niet helemaal of zelfs helemaal niet tot hun recht kwamen.
Maar ook al veel sets die awesome waren.
Run The Jewels op Best Kept Secret staat volgens mij nog altijd in mijn top 5 van concertervaringen.
Ik heb wel het gevoel dat er een grotere hit or miss factor speelt bij dit genre live.

Haha fair enough, was een dwaze statement waar ik ook niet meer achter sta. The Roots op Rock Werchter in 2003 en MF Doom in AB 2010 heb ik wel echt goede herinneringen aan. Ik zou ook wel graag eens Dälek of clipping aan het werk zien.Pfoeh, niet akkoord. Ik heb al veel hiphopshows gezien die van begin tot eind steengoed waren. Voor mij komt hiphop, if done well, echt tot zijn recht live.
Dälek eens gezien op Sonic City en dat was een bommetje, heel goed live. Clipping. moet ik ook eens zien.Haha fair enough, was een dwaze statement waar ik ook niet meer achter sta. The Roots op Rock Werchter in 2003 en MF Doom in AB 2010 heb ik wel echt goede herinneringen aan. Ik zou ook wel graag eens Dälek of clipping aan het werk zien.