Live muziek & optredens

Efkes vergeten dat de AB kan aanvoelen als een sauna :unsure:

IDLES was echt geniaal
Ik was echt van top tot teen zeiknat toen ik buiten kwam. Zeiknat en gelukkig!

Enige (kleine) minpunt vond ik de reactie van het publiek toen Talbot sprak over zijn depressie. Had het gevoel dat die mens efkes gewoon iets wou zeggen, en zo die hele tijd 'YEAHHHHH' reacties van het publiek bij iets dat daar volgens mij niet om vraagt vond ik wat wrang.

Rammstein staat volgend jaar op vrijdag 04 augustus terug in het Koning Boudewijnstadion. Verkoop van de tickets start volgende week donderdag.

Gisteren naar Bruis geweest. Een festival in Maastricht dat altijd gratis was, maar door een tegenvallend jaar en corona betalend is geworden. Al bij al blijft het een leuk festival met altijd een goede (Belgische) line-up en ontdekkingen.

Gisteren gezien:

Bat Eyes: we waren pas binnen en dan zijt ge nog niet heel aandachtig, maar het klonk vrij goed

Snow Coats: niet mijn ding. Iets te veel pop. Als je ervan houdt, zal het wel goed zijn. Het was zeker niet slecht, objectief gezien.

Fiona Brown: speelde tegelijkertijd met Snow Coats, dus hebben van beiden een paar liedjes geluisterd. Dit was toch wel het slechtste van de avond voor mij persoonlijk. Wat een zweverige, saaie muziek. Het hoogtepunt was toch toen ze zei, voor een lied begon, "dit is voor de mensen van Prypjat, die dromen van een voor apocalyptische wereld" :unsure: .
giphy.gif

Midlake: was wel in orde.

La Jungle: toch de verrassing van de avond. Het leek een beetje op Goose, maar wat steviger. Echt een top set .

Arsenal: de meest bekende en ook zeer goed natuurlijk. Nog nooit live gezien, maar was dik in orde.

Portland: muzikaal zeer goed, maar voor niet de ideale afsluiter. Daar is het veel te rustig voor. Jammer eigenlijk.

Na Lily Allen in 2009 en yeule in 2021, mijn derde optreden ooit met Ichiko Aoba in de rotonde van de botanique in Brussel. Veel volk. Introverte en zeer beleefde en goedlachse verschijning. Voor haar muziek heb ik ėėn woord: betoverend.

Zaterdag in Paapelrock beland, klein maar heel gezellig festival eigenlijk.
Katastroof: het beste was er al af en het is gewoon nog slechter geworden. Karikatuur van zichzelf, echt triest.
Joe Pilar: toffe coverband, veel meezing momenten
Arnomatic: verrassing van de dag! De zanger zijn stem had belachelijk veel weg van die van Arno en muzikaal zat het ook echt goed.
De Mens: geweldig, zoals altijd. Frank Vander Linden blijft een van de mooiste stemmen van Vlaanderen hebben imo.
Les Truttes: dikke feest, visueel wordt het ook telkens leuker.
Bizkit Park: altijd plezant om u even terug 16 te voelen en mee te brullen op nu-metal klassiekers.

Bizkit Park is gewoon plezant he. Leuk om alle hits van weleer nog eens te horen, mee te brullen. Plezant als je een half stuk in uwe kraag hebt, ideaal.
Net zoals 'Goe veu in den otto', geweldig om alle die schijfkes te hore, mee te zingen en dansen. Zeker met een stuk in uwe frak 😁

Zaterdag in Paapelrock beland, klein maar heel gezellig festival eigenlijk.
Katastroof: het beste was er al af en het is gewoon nog slechter geworden. Karikatuur van zichzelf, echt triest.
Joe Pilar: toffe coverband, veel meezing momenten
Arnomatic: verrassing van de dag! De zanger zijn stem had belachelijk veel weg van die van Arno en muzikaal zat het ook echt goed.
De Mens: geweldig, zoals altijd. Frank Vander Linden blijft een van de mooiste stemmen van Vlaanderen hebben imo.
Les Truttes: dikke feest, visueel wordt het ook telkens leuker.
Bizkit Park: altijd plezant om u even terug 16 te voelen en mee te brullen op nu-metal klassiekers.
Welkom in mijn achtertuin. :unsure:

Voor de eerste keer De Mens gezien en dat was inderdaad wel een prachtig optreden. Verder goed geamuseerd met de rest, ik ben pas vanaf 21u gegaan dus de eerste bands wel gemist.

Welkom in mijn achtertuin. :unsure:

Voor de eerste keer De Mens gezien en dat was inderdaad wel een prachtig optreden. Verder goed geamuseerd met de rest, ik ben pas vanaf 21u gegaan dus de eerste bands wel gemist.
Had ik geweten dat het in u achtertuin was khad proberen afspreken en u een pint getrakteerd!

Vrijdag Antwerp Metalfest Mini-editie.

Op zich geen slechte affiche (Slaughter The Giant, Fatal Move, Eightball en Leng Tche) voor €12 en ik ken toch de helft van JC Bouckenborgh dus daar maar eens een pintje gaan drinken.

Toevallig volk die ik daar tegen het lijf ga lopen?

Ah, is dat vandaag? Totaal gemist: affiche is wel leuk en ik had misschien wel eens binnen gesprongen.
Ken daar nog wel volk van vroeger, ne kennis zat/zit? daar mee in de organisatie.

Terug
Bovenaan