Jorre101
Active member
Kan ik alleen maar beamen! Machtig optreden.Efkes vergeten dat de AB kan aanvoelen als een sauna
IDLES was echt geniaal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik alleen maar beamen! Machtig optreden.Efkes vergeten dat de AB kan aanvoelen als een sauna
IDLES was echt geniaal
Ik was echt van top tot teen zeiknat toen ik buiten kwam. Zeiknat en gelukkig!Efkes vergeten dat de AB kan aanvoelen als een sauna
IDLES was echt geniaal
.

Welkom in mijn achtertuin.Zaterdag in Paapelrock beland, klein maar heel gezellig festival eigenlijk.
Katastroof: het beste was er al af en het is gewoon nog slechter geworden. Karikatuur van zichzelf, echt triest.
Joe Pilar: toffe coverband, veel meezing momenten
Arnomatic: verrassing van de dag! De zanger zijn stem had belachelijk veel weg van die van Arno en muzikaal zat het ook echt goed.
De Mens: geweldig, zoals altijd. Frank Vander Linden blijft een van de mooiste stemmen van Vlaanderen hebben imo.
Les Truttes: dikke feest, visueel wordt het ook telkens leuker.
Bizkit Park: altijd plezant om u even terug 16 te voelen en mee te brullen op nu-metal klassiekers.
Had ik geweten dat het in u achtertuin was khad proberen afspreken en u een pint getrakteerd!Welkom in mijn achtertuin.
Voor de eerste keer De Mens gezien en dat was inderdaad wel een prachtig optreden. Verder goed geamuseerd met de rest, ik ben pas vanaf 21u gegaan dus de eerste bands wel gemist.
Via LIFAD vandaag al Feuerzone tickets kunnen kopen voor Groningen en Brussel...Rammstein staat volgend jaar op vrijdag 04 augustus terug in het Koning Boudewijnstadion. Verkoop van de tickets start volgende week donderdag.

Grappig dat ze de bandnamen nog eens onder de logo's plaatsen

Nochtans heel goed leesbaar voor metalbands te zijn.Grappig dat ze de bandnamen nog eens onder de logo's plaatsen![]()
Voor de filthy casualsGrappig dat ze de bandnamen nog eens onder de logo's plaatsen![]()