Live muziek & optredens

Ga met m'n ouders naar Bryan Adams in november
Ik weet, misschien wat cheesy en poppy, maar persoonlijk vind ik 't mooie muziek en een stem die men direct herkent, à la Phil Collins.

Wet Leg eindelijk live gezien. De hype is een beetje terecht. Aanstekelijk indierock met plagerige teksten, een paar ijzersterke livenummers en met Rhian Teasdale een frontvrouw met uitstraling. Gaat dat zien als je nog een ticketje kunt swappen.

Als ik mij preregister op rock werchter kan ik mijn naam en emailadres invullen maar na op de knop 'pre register now' te klikken springt hij zonder confirmatie terug naar de homepage. Ook op emailadres geen confirmatie ...

Kan iemand even nakijken of dit bij hun hetzelfde is of confirmeren dat dit normaal is ?
Sorry voor de bump maar iemand een idee?

nu zaterdag, eerste live optreden in een jaar dat ik ga zien:
vreemde site wel, iets met gehandicapten. ik zal wel niet opvallen :unsure:
bon was een tegenvaller. weet weer meteen waarom ik nooit live ga kijken. muziek totaal uit balans en veels te luid. scheen niemand anders te storen, de wietgeur was er wel , goei herinnerinngen.

wel mooie orgel en fluit improv stukjes, maar constant dezelfde beat en ik ben eerder vertrokken.

Gisteren Unto Others gezien.
Touren door Europa met Arch Enemy en Behemoth maar beide bands boeien mij niet en ik had geen €50 over voor enkel de support.
Gelukkig speelden ze op een off day een headliner show in een klein, groezelig zaaltje in Mechelen.
Topshow! Ik was heel benieuwd hoe ze hun sound live konden brengen maar het klonk heel goed eigenlijk. Toffe Ramones cover ook (Pet Cemetary met een gothic sound is speciaal maar werkt wel)

Iemand ervaring met de auto naar Vorst Nationaal te trekken? We zetten ons de vorige keer op Stalle, maar er is momenteel geen tramverbinding richting Vorst.

Enige beschikbare parking is Globe voor nu woensdag, maar op google krijg je een indoor speeltuin te zien op dat adres. Iemand ervaribg met P+R Ceria Coovi?

Iemand ervaring met de auto naar Vorst Nationaal te trekken? We zetten ons de vorige keer op Stalle, maar er is momenteel geen tramverbinding richting Vorst.

Enige beschikbare parking is Globe voor nu woensdag, maar op google krijg je een indoor speeltuin te zien op dat adres. Iemand ervaribg met P+R Ceria Coovi?
ik zet mij daar gewoon in de buurt op 10 min wandelen (auto die in de LEZ mag rijden)

Sorry voor de bump maar iemand een idee?

Hier alleszins hetzelfde zie ik... Zal dus wellicht wel gewoon werken, maar wel beetje dom ze geen confirmatie tonen.

Maar die pré-registratie is eigenlijk toch ook overbodig? Ik kan me niet herinneren dat Werchter ooit al uitverkocht op het moment dat de verkoop startte. Ik denk dat het zelfs nog nooit voor nieuwjaar al uitverkocht was... Zulke pré-registraties zijn dus gewoon een marketingtrucje om al vroeg veel tickets te kopen (= extra centjes op de rekening)
Benieuwd trouwens wat de ticketverkoop van Werchter gaat doen dit jaar met de nieuwe prijzen die ze gisteren aangekondigd hebben:

Combiticket 292 euro (vorig jaar 266 euro, in 2019 nog 243 euro)
Dagtickets ook gestegen naar 127 euro
Campingticket van 30 naar 37 euro.
En ook de prijzen van drank en eten zullen vermoedelijk nog wel eens omhoog gaan?

Wij gaan straks ook naar Editors en gaan alleszins op die P+R Ceria parkeren. Zelf nog geen ervaring mee maar ik zie alleszins niet in welke praktische problemen die kan geven aangezien dat duidelijk gecommuniceerd wordt als parking voor Vorst + ook nog eens gratis is als ge event pass van MIVB gebruikt. Alleszins wel benieuwd naar Editors straks, is intussen al bijna tien jaar geleden ik hen nog eens live zag. Het verbaasde me wel dat het concert niet uitverkocht is geraakt en er zelfs nog steeds staanplaatsen te koop zijn, hun vorige concerten waren nog in een (nagenoeg) uitverkocht Sportpaleis of Paleis 12 met het dubbele van de capaciteit van vanavond.

127 euro voor een dagticket W T F eigenlijk
127-hours-emotions-1024x587.jpeg

Wij gaan straks ook naar Editors en gaan alleszins op die P+R Ceria parkeren. Zelf nog geen ervaring mee maar ik zie alleszins niet in welke praktische problemen die kan geven aangezien dat duidelijk gecommuniceerd wordt als parking voor Vorst + ook nog eens gratis is als ge event pass van MIVB gebruikt. Alleszins wel benieuwd naar Editors straks, is intussen al bijna tien jaar geleden ik hen nog eens live zag. Het verbaasde me wel dat het concert niet uitverkocht is geraakt en er zelfs nog steeds staanplaatsen te koop zijn, hun vorige concerten waren nog in een (nagenoeg) uitverkocht Sportpaleis of Paleis 12 met het dubbele van de capaciteit van vanavond.

Hopelijk heb je vlot parking gehaald. Verkeer richting Brussel was weer..typisch. nog net laatste spot op Stalle kunnen nemen hier. ( Dat weet ik omdat we letterlijk elke rij hebben gedaan.) Vorst en mobiliteit is altijd rampzalig.

Hopelijk heb je vlot parking gehaald. Verkeer richting Brussel was weer..typisch. nog net laatste spot op Stalle kunnen nemen hier. ( Dat weet ik omdat we letterlijk elke rij hebben gedaan.) Vorst en mobiliteit is altijd rampzalig.
We waren in de namiddag al richting Brussel gegaan dus hadden op dat vlak voldoende marge. Die P+R Ceria viel nog wel goed mee, zowel parking als openbaar vervoer was gratis en na het concert een rechtstreekse pendelbus naar de parking. Enige probleem waren daar de wachtrijen aan de kassa's (aangezien die gratis parking enkel van toepassing was als ge ook effectief uw ticket liet valideren aan de kassa's).

Terug
Bovenaan