Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben uitgehuwelijkt.Uw schoonzus kunt ge niet kiezen, maar uw vrouw toch wel?![]()
Sorry voor de bump maar iemand een idee?Als ik mij preregister op rock werchter kan ik mijn naam en emailadres invullen maar na op de knop 'pre register now' te klikken springt hij zonder confirmatie terug naar de homepage. Ook op emailadres geen confirmatie ...![]()
Rock Werchter 2026 - donderdag 2 tot en met zondag 5 juli
Rock Werchter 2026 - donderdag 2 tot en met zondag 5 juliwww.rockwerchter.be
Kan iemand even nakijken of dit bij hun hetzelfde is of confirmeren dat dit normaal is ?
Hier hetzelfde, dus zal wel normaal zijnSorry voor de bump maar iemand een idee?
bon was een tegenvaller. weet weer meteen waarom ik nooit live ga kijken. muziek totaal uit balans en veels te luid. scheen niemand anders te storen, de wietgeur was er wel , goei herinnerinngen.nu zaterdag, eerste live optreden in een jaar dat ik ga zien:
vreemde site wel, iets met gehandicapten. ik zal wel niet opvallen![]()
![]()
ik zet mij daar gewoon in de buurt op 10 min wandelen (auto die in de LEZ mag rijden)Iemand ervaring met de auto naar Vorst Nationaal te trekken? We zetten ons de vorige keer op Stalle, maar er is momenteel geen tramverbinding richting Vorst.
Enige beschikbare parking is Globe voor nu woensdag, maar op google krijg je een indoor speeltuin te zien op dat adres. Iemand ervaribg met P+R Ceria Coovi?
Sorry voor de bump maar iemand een idee?
Iemand ervaring met de auto naar Vorst Nationaal te trekken? We zetten ons de vorige keer op Stalle, maar er is momenteel geen tramverbinding richting Vorst.
Enige beschikbare parking is Globe voor nu woensdag, maar op google krijg je een indoor speeltuin te zien op dat adres. Iemand ervaribg met P+R Ceria Coovi?
QOTSA op dezelfde dag als Arctic Monkeys.. ne mens zou toch beginnen twijfelen![]()
127 euro voor een dagticket W T F eigenlijk
Wij gaan straks ook naar Editors en gaan alleszins op die P+R Ceria parkeren. Zelf nog geen ervaring mee maar ik zie alleszins niet in welke praktische problemen die kan geven aangezien dat duidelijk gecommuniceerd wordt als parking voor Vorst + ook nog eens gratis is als ge event pass van MIVB gebruikt. Alleszins wel benieuwd naar Editors straks, is intussen al bijna tien jaar geleden ik hen nog eens live zag. Het verbaasde me wel dat het concert niet uitverkocht is geraakt en er zelfs nog steeds staanplaatsen te koop zijn, hun vorige concerten waren nog in een (nagenoeg) uitverkocht Sportpaleis of Paleis 12 met het dubbele van de capaciteit van vanavond.
We waren in de namiddag al richting Brussel gegaan dus hadden op dat vlak voldoende marge. Die P+R Ceria viel nog wel goed mee, zowel parking als openbaar vervoer was gratis en na het concert een rechtstreekse pendelbus naar de parking. Enige probleem waren daar de wachtrijen aan de kassa's (aangezien die gratis parking enkel van toepassing was als ge ook effectief uw ticket liet valideren aan de kassa's).Hopelijk heb je vlot parking gehaald. Verkeer richting Brussel was weer..typisch. nog net laatste spot op Stalle kunnen nemen hier. ( Dat weet ik omdat we letterlijk elke rij hebben gedaan.) Vorst en mobiliteit is altijd rampzalig.