SnakeGodRovinin
Well-known member
De derde van de zwarte parel. Nieuw album volgend jaar in februari
én ze komt naar Roadburn in april.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
én ze komt naar Roadburn in april.
Heel lange tijd niet meer naar xploding plastix geluisterd maar dit album was wel echt fijn!best track titles of the year
Weet niet of het je ding is (meer jazzy), maar dit vind ik altijd goed voor een luie zondagnamiddag: Svaneborg Kardyb - Over Tage. Erg rustgevend voor mij.Als iemand hier een leuke aanbeveling heeft voor mij, (liefst niet te stevig)... Misschien beurt mij dat wat op. Ik ben nog steeds ziek + kortademig. Het gaat op en af. Voel mij intussen echt ellendig.![]()
Grouper - Dragging A Dead Deer Up A HillAls iemand hier een leuke aanbeveling heeft voor mij, (liefst niet te stevig)... Misschien beurt mij dat wat op. Ik ben nog steeds ziek + kortademig. Het gaat op en af. Voel mij intussen echt ellendig.![]()
Talk Talk - Spirit of Eden / Laughing StockAls iemand hier een leuke aanbeveling heeft voor mij, (liefst niet te stevig)... Misschien beurt mij dat wat op. Ik ben nog steeds ziek + kortademig. Het gaat op en af. Voel mij intussen echt ellendig.![]()
Er is genoeg muziek met jazzinvloeden die ik goed vind, dus ik sta er zeker voor open. Ben nu naar het eerste nummer aan het luisteren. Klinkt wel als iets waar ik nog into zou kunnen geraken misschien. EDIT: oh, het is dus een heel album.Weet niet of het je ding is (meer jazzy), maar dit vind ik altijd goed voor een luie zondagnamiddag: Svaneborg Kardyb - Over Tage. Erg rustgevend voor mij.
Of als het lichte ambient mag zijn: Brian Eno's Lux.
Van The Velvet Underground ken ik enkel het banaan-album (Grouper - Dragging A Dead Deer Up A Hill
John Martyn - Solid Air
Nick Drake - Pink Moon (en Five Leaves Left)
Juliana Barwick - Nepenthe
Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92
The Velvet Underground -self-titled
Sigur Ros - Agaetis Byrjun
Cassandra Jenkins - An Overview On Phenomenal Nature
Wilco - Being There (En Yankee Hotel Foxtrot)
Rachel’s - Systems/Layers
Mogwai - Happy Songs For Happy People
Bewust allemaal wat uit uw comfort zone. En euh meestal ook niet echt opbeurend Als ik het zo nog eens nalees.
) waarvan ik een aantal nummers erg goed vind. Sigur Ros beperkt zich tot misschien enkele nummers. Erg mooie muziek, maar de vocals zijn wel iets minder mijn ding denk ik. De meeste anderen ken ik enkel bij naam, anderen zeggen mij dan helemaal niks. Ben benieuwd.Als iemand hier een leuke aanbeveling heeft voor mij, (liefst niet te stevig)... Misschien beurt mij dat wat op. Ik ben nog steeds ziek + kortademig. Het gaat op en af. Voel mij intussen echt ellendig.![]()
Nu deze aan het proberen. Lijkt mij toch meer mijn ding dan dat erboven. Mooie albumart ook.Of als het lichte ambient mag zijn: Brian Eno's Lux.
Deze klassieker zat al een tijdje in mijn hoofd, gaat ook nog:
S/T is ook een leuk album van ze dat ik al lang niet meer gehoord heb.