Naar welke muziek luister je nu?

Place Of Skulls - With Vision

Trouble - The Wolf

Laatst bewerkt door een moderator:
Net ontdekt en vond het een mooie versie:

Heeft wel meer mooiere liedjes, ze wordt op dat vlak toch wel wat onderschat vind ik. Ik heb tickets voor haar show in Vorst (al een paar keer uitgesteld), ik heb ze nog niet eerder live gezien dus benieuwd of dat gaat meevallen.

Voor de mensen die geen fan waren van zijn vocals, hier is helemaal geen "Ozzy met ballenknijper" te horen:

Hier probeerden ze blijkbaar te klinken als Early Metallica:

Eerste keer dat ik al deze nummers hoor!

:love2:

10 jaar oud, eeuwen geleden dat ik deze nog eens heb opgezet maar het is nog steeds een uppercut van jewelste! Zit ook nog steeds compleet in mijn geheugen gegrift, ik kan alle college angsty lyrics nog mee brullen van begin tot eind. :love:

en toen moest het laatste nummer, inclusief Moroder-sample nog komen
Wat een schijf!
Zal mijn vooroordelen serieus opzij moeten zetten, maar Beyoncé die hier even vlug de saviour van black dance music gaat spelen... , ik ben toch argwanig. De eerste single vond ik al afschuwelijk maarja ik ben dan ook vrij elitair wat betreft house en techno.

Trouble - Live in Aurora, Illinois 5-2-1983 (bootleg) :love:
(Met zo te horen een cover van Angel Witch (Confused) die IMO uiteraard beter klinkt dan het origineel en de "dikke, vette schijf" The Tempter klinkt nóg eens 10x zo! 🤘:love: )

Creedence Clearwater Revival - Cosmo's Factory (album)
Neil Young & The Shocking Pinks - Everybody's Rockin' (album)
The Yarbirds - Roger The Engineer (album)
Talking Heads - More Songs About Buildings And Food (album)
Neil Young - Landing On Water (album)
Nine Inch Nails - Add Violence (ep)

Terug
Bovenaan