Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat lijkt de laatste jaren wel United hun recept te zijn om trainers aan te trekken :unsure:
Ziet er niet naar uit dat dat zal veranderen.

Dit toont weeral dat ze daar alles behalve een plan hebben. Amorim was openlijk beschikbaar in de zomer, maar ze gaven toen aan dat er geen betere kandidaten beschikbaar waren dan Ten Hag. Maar nu is hij dan wel beter?

Ni slecht idd, en dan nog Werner die scoort hahaha. Was iets gaan drinken gisteren met mijne beste maat (ne yiddo) en we waren nog bezig over hoe hard Werner eigenlijk wel suckte :D

Ni slecht idd, en dan nog Werner die scoort hahaha. Was iets gaan drinken gisteren met mijne beste maat (ne yiddo) en we waren nog bezig over hoe hard Werner eigenlijk wel suckte :D
Als ge de rest van die samenvatting ziet suckte die gewoon verder tijdens de rest van de match 😅

en niet over tottenham algemeen?
altijd prijs als ik en een maat/kennis elkaar tegenkomen. Hij is voor spurs en altijd dan op elkaars kap zitten.

Een speler bij mijn locaal ploegje leerde mij zo op de eerste training ook al direct kennen. Komen ze allemaal vriendelijk goeiendag zeggen tegen de supporters en wat pinten heisen, babbelen,...
Kom ik daar opeens af, ge ziet er nog genen slechten uit maar get toch 1 groot gebrek.
Die mens oei, wat?
Moi: ge zijt voor tottenham

Nu hij had dan onlangs weer zijn plezier als hij daags na de 4-1 een hand kwam geven in de kantine.

Als ge de rest van die samenvatting ziet suckte die gewoon verder tijdens de rest van de match 😅
100 procent, ik vond bij die goal ook vooral de opbouw gewoon echt heel goed.

Ik heb zo een maat die ManU supporter is (I know), da's ook altijd leuk, vooral voor mij de laatste jaren :unsure:, hij heeft zijn plezier gehad daarvoor.

Heb er ook eentje. Tis just Gary Neville, het is allemaal de glazers hun fout 😅
wij kennen allemaal dezelfde man u supporter denk ik :D
Heb er hier ook zo eentje.

En kunt die altijd voor het minste op zijn paard krijgen.
Zondag ook.

Nu zijn ineos wel de grote helden blijkbaar.

wij kennen allemaal dezelfde man u supporter denk ik :D
Heb er hier ook zo eentje.

En kunt die altijd voor het minste op zijn paard krijgen.
Zondag ook.

Nu zijn ineos wel de grote helden blijkbaar.
Terwijl die tot noch toe evenveel voetbalkennis getoond hebben dan de glazers…

Toch schoon tijden beleefd als Man U supporter, in een ver verleden weliswaar. Ik ben fan geworden ten tijde van Cantona en de gewonnen Champion’s League finale tegen Bayern. Na Fergie is het wel pijlsnel bergaf gegaan.

Toch schoon tijden beleefd als Man U supporter, in een ver verleden weliswaar. Ik ben fan geworden ten tijde van Cantona en de gewonnen Champion’s League finale tegen Bayern. Na Fergie is het wel pijlsnel bergaf gegaan.
Ik ben West Ham supporters maar spelers als Cantona, Beckham, Scholes, Giggs, en jawel Keane vond ik de max.
Blij dat ik die allemaal live heb kunnen zien ook.
Terwijl die tot noch toe evenveel voetbalkennis getoond hebben dan de glazers…
zoals nu rap rap een trainer kiezen...

Forest staat zowaar 3de oO Als, en ik zeg duidelijk als, CFC vandaag kan winnen op Old Trafford (zie het niet meteen gebeuren) staan we eindelijk nog eens boven Arsenal :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan