Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi resultaat en de andere resultaten waren ook in ons voordeel. Cfc-spurs altijd wel zotte matchen
Zelfs toen Spurs 2-0 voorkwam had je nooit echt het gevoel dat die dat gingen vasthouden. Voor ons was het beter geweest van wel, nu ja, Arsenal en City punten laten liggen, I'll take it!

Zelfs toen Spurs 2-0 voorkwam had je nooit echt het gevoel dat die dat gingen vasthouden. Voor ons was het beter geweest van wel, nu ja, Arsenal en City punten laten liggen, I'll take it!
En jullie hebben natuurlijk die inhaal match.

De Flemish Reds waren net met ganse bus naar daar, serieus vloeken als ge daar na een ganse nacht bollen/rustig iets drinken aankomt en hoort "Postponed" al hebben ze er zo te zien het beste van gemaakt.

Update omtrent Antonio.
Operatie aan het "been" (geen verdere details), zou revalidatie van zeker een jaar zijn.

Denk dat we mogen zeggen gezien de leeftijd dat het einde carriere is.
Niet de manier waarop je uw carriere wil zien eindigen.

Ik blijf wel heel benieuwd naar hoe het allemaal gebeurd is

Toch wel duidelijk dat het probleem bij Ten Hag lag als je Sancho zo ziet spelen als gisteren...

Maresca geeft daar voorlopig toch wel een uitstekende indruk moet ik zeggen.

De 3 punten zijn binnen.
Voor de rest scoren we vooral zo moeilijk. Kansen genoeg gisteren (Leicester op zich ook).

Vel van de coach gered, al betwijfel ik of het effectief ter discussie stond.

Ondanks dat we gisteren wonnen toch weer enkele pijnpunten duidelijk geworden. Ze zijn altijd vol lof over de aanvallende kracht van CFC maar wat zijn we toch vaak inefficiënt. Sommige spelers zijn echt zo irritant wasteful. Ik kijk dan meteen naar Madueke en Jackson, ja ze zijn beide bepalend geweest, de eerste met een knappe assist en die 2de met een goal maar hoe vaak dat Madueke (totaal onterecht!) zelf zijn kans gaat terwijl er daar 1, 2 tot soms wel 3 man beter gepositioneerd staat om af te werken... om gek van te worden. Jackson, die scoort regelmatig, doet het beter dan voordien maar die mist echt sitters, ni normaal bij momenten. Gisteren moesten we eigenlijk al veel sneller 2/3-0 voorstaan, maar krijgen we bijna 1-1 tegen en als die 2-0 dan toch komt geven we de bal weg bij een inworp voor ons en worden we koud gepakt op snelheid. Ohja, dat duo Tosin en Colwill is het ook echt niet hoor... Centraal achterin is daar echt nog werk, dat gaat volgens mij ook de prioriteit worden in januari. Bref, het is nog heel spannend geworden na die aansluitingstreffer van Brentford en dat was echt nergens voor nodig. Jammer.

Dit is wat je als voetballiefhebber wil zien!
Bwa. Terecht dat er gelachen wordt met ManCity, maar verliezen nu natuurlijk wel van een ploeg dat ook hondermiljoenmiljard heeft uitgegeven aan spelers die niet eens subtopwaardig zijn. Als een echte voetballiefhebber niets geeft om ploegen die miljarden verbrassen en transfermarkten kapot domineren, moet je het Engelse voetbal simpelweg niet meer volgen natuurlijk.

Moet ook wel zeggen, als ik Doku zie spelen... Hij wordt minder efficiënt week per week. Heel veel bewegingen met de voetjes zonder de bal te raken om dan een balletje opzij te geven oftewel om een getelgrafeerde move naar de backlijn te doen.

Moet ook wel zeggen, als ik Doku zie spelen... Hij wordt minder efficiënt week per week. Heel veel bewegingen met de voetjes zonder de bal te raken om dan een balletje opzij te geven oftewel om een getelgrafeerde move naar de backlijn te doen.
Wie is daar wel nog op niveau? Foden is nergens meer (maar is al van eind vorig seizoen zoekende precies), Walker schim van zichzelf, die vrijschoppen van KDB gisteren.. Ederson toch ook al hier en daar een foutje.. Haaland na zijn scorendestart niks meer.

Die ploeg is ziek gewoon.

Wie is daar wel nog op niveau? Foden is nergens meer (maar is al van eind vorig seizoen zoekende precies), Walker schim van zichzelf, die vrijschoppen van KDB gisteren.. Ederson toch ook al hier en daar een foutje.. Haaland na zijn scorendestart niks meer.

Je ziet dat veel spelers daar heel geforceerd lopen te spelen.

KDB en Doku hebben ook van die momenten bij de rode duivels dat ze zaken proberen te forceren, maar dat leidt tot veel balverlies en rare beslissingen.

Van KDB zie ik wel nog regelmatig dat die de beste is op het veld tbh. En die zet nog wel eens iemand alleen voor doel. Maar Doku heeft niet echt een trukendoos en dat is wat zorgwekkend. Want voor de Rode Duivels (en City in het bijzonder) zit je zelden in een oase van ruimte te spelen. Dus het is ploegverband + snel spelen + goede acties die van belang zijn. Doku doet zijn beste Shin Chan imitatie om dan een lauw tikje naar rechts of links te doen en achter de bal te hollen. Dat werkt nog wel vaak tegen een Deschacht, maar in de Prem staat er vaak een halve olympische sprinter tegenover je.

Ik mis daarom wel wat 'schaakspel' van Doku, een beweging die hij maakt met de twee daaropvolgende reeds gepland.

Van KDB zie ik wel nog regelmatig dat die de beste is op het veld tbh. En die zet nog wel eens iemand alleen voor doel. Maar Doku heeft niet echt een trukendoos en dat is wat zorgwekkend. Want voor de Rode Duivels (en City in het bijzonder) zit je zelden in een oase van ruimte te spelen. Dus het is ploegverband + snel spelen + goede acties die van belang zijn. Doku doet zijn beste Shin Chan imitatie om dan een lauw tikje naar rechts of links te doen en achter de bal te hollen. Dat werkt nog wel vaak tegen een Deschacht, maar in de Prem staat er vaak een halve olympische sprinter tegenover je.

Ik mis daarom wel wat 'schaakspel' van Doku, een beweging die hij maakt met de twee daaropvolgende reeds gepland.
Het onverwachte van een Doku is altijd al zwaar onderbenut door Pep in zijn systeem. Na een goeie actie temporiseren en terugschakelen en al voetballend terug opbouwen.. dat maakt het city voetbal van de laatste jaren (ook toen ze wonnen) enorm saai om naar te kijken.

Ik zou ook graag nog eens KDB zien spelen in een volledige andere voetballende ploeg in opbouw/bal verlies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan