Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Dat Chalobah bij iedereen zo hoog staat snap ik niet, goeie verdediger voor een middenmoot (zijn we nu wel); maar dat is toch geen topmateriaal.
Eerst mocht hij weg, dan uitleenbeurt naar Palace, en dan uit miserie terug halen. Zegt genoeg van de scouting

Geen aanval op u chomo 😘

Die doet het gewoon meer dan degelijk. Het zijn de spelers rond hem die echt van een erbarmelijk niveau zijn, het is voor mij gewoon onbegrijpelijk dat een speler zoals badiashile zelf nog maar een kans krijgt, das elke keer een drama. En ge hebt dan ne jonge, talentvolle verdediger, acheampong die gewoon geen kansen krijgt... garnacho, bij beide goals gaat die in de fout, oftewel verdedigd hij niet mee oftewel zeer matig, met balverlies als gevolg. Verschrikkelijk.

Geweldige comeback, eerste keer ooit winst na 2 goals down dacht ik gehoord te hebben. De wissels maken het verschil, 2 goals en 2 assists door de wisselspelers... sanchez heeft ons bij momenten ook wel rechtgehouden, begin van 2de helf kon west ham het afmaken. Onze basisspelers kunnen echt goed zijn maar (veel van) onze bank is echt brak... Gittens, Garnacho, Badiashile, daar kan je echt nix mee. Hato geef ik nog het voordeel van de twijfel. Chalobah die heeft volgens mij het meeste aantal minuten gemaakt dit seizoen, chapeau!

Todibo, wat een held.
Jammer van de schorsing wel maar eindelijk eens wat passie in dat team.

Maar Nuno, die mag toch alle schuld op zich nemen. Je speelt een schitterende eerste helft. En dan beslis je weer ondanks de aansluiting van chelsea om die oelewapper van een Killman erin te brengen, Bowen er af,...

en Sanchez. Die had Todibo ook bij de keel....
Gast serieus? Sanchez die haalt die uit elkaar, heeft Todibo vast aan zijn truitje en nadien zijn handen rond het hoofd van Todibo om op hem in te praten, kunt ge duidelijk zien op de beelden. Niets van agressie. Maja van iemand die dat gedrag van Todibo als 'held' toejuicht...

Nilson Angulo blijkbaar nog naar Sunderland voor bijna 20 miljoen 😅

Ex post gaan we Peke Verbeke nog credits moeten geven voor deze. Zijn enige fantsoenlijke vondst zo ongeveer.

Kijk nu eens hoe die daar duidelijk express hoofd vooruit gaat waardoor Traoré reageert.
Toch minstens geel waard voor mij.
Met geel kan ik nog leven, al is het dan imo eerder voor de manier hoe hij op die bal ging liggen in de fase waarmee alles begon. Rood is compleet van de pot gerukt.

En Mavrapanos en diene mislukte bodybuilder… zo kan ik ook blijven doorgaan
Klopt.
Match had zelfs stilgelegd kunnen worden wegens teveel rode kaarten :)

Eens wat rock 'n roll in de casserolle.
Todibo zal waarschijnlijk nog wel wat extra krijgen bovenop de standaard 3 dagen.

Terug
Bovenaan