gamer5
Well-known member
Easy 3 punten voor jullie dit weekendGelieve nog een weekje te wachten, dank u
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Easy 3 punten voor jullie dit weekendGelieve nog een weekje te wachten, dank u
Toch een bal dat je toch moet hebben vond ik, schot was niet in de kruisingKeept Lammens een beetje goed?
die was gewoon lekker getrapt hoor. kon hij niet veel aan doen.Toch een bal dat je toch moet hebben vond ik, schot was niet in de kruising
Er zijn toch doelmannen die deze eruit duwen denk ik tochdie was gewoon lekker getrapt hoor. kon hij niet veel aan doen.
Er zullen er een paar zijn, maar hij zat er bij en het was vooral een open schietkans die er niet had mogen zijn. Verdediging liet toe om hun keeper te laten fusileren.Er zijn toch doelmannen die deze eruit duwen denk ik toch
Gueyeecht peak Everton
Wel sneu voor Clement want Oxford maakte in de 96e minuut gelijk. Bij Oxford speelt er trouwens een Belg.
Nochtans heeft hij evenveel PL's gewonnen als die van uw avatar. Ik zou hem minimaal tot eind dit seizoen geven.Slot buiten. There, I said it.
Als je 9 matchen van de 11 verliest dan krijg je niet tot het einde van het seizoenNochtans heeft hij evenveel PL's gewonnen als die van uw avatar. Ik zou hem minimaal tot eind dit seizoen geven.