Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie verliezen dit weekend nog thuis 1-4 van Newcastle en dan een 'lastige' verplaatsing op Bournemouth winnen jullie 0-1.How long its taken Everton to reach 21 points over the last four seasons.
2022-23: February 12th
2023-24: February 18th
2024-25: February 24th
𝟮𝟬𝟮𝟱-𝟮𝟲: 𝗗𝗲𝗰𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝟮𝗻𝗱
![]()
Eerste keer ooit dat we op Bournemouth winnen (in de PL)Jullie verliezen dit weekend nog thuis 1-4 van Newcastle en dan een 'lastige' verplaatsing op Bournemouth winnen jullie 0-1.
die haalden natuurlijk maar 1 op 15, wel relatief zwaar schema gehad. zitten echt wel in een dipje, afin ik ga niet zagen want wij zijn next dit weekendJullie verliezen dit weekend nog thuis 1-4 van Newcastle en dan een 'lastige' verplaatsing op Bournemouth winnen jullie 0-1.

Zei ik het niet.... tosin0-1 down en had zonet 0-2 moeten zijn... een verdediging met Tosin EN Chalobah is gewoon problemen zoeken. Gaat me vooral om de combinatie van die 2, Chalobah vind goed maar Tosin is echt zwak.

About that...Er is niemand die hun iets in de weg kan leggen. Liverpool is er niet, City nog te wisselvallig, Chelsea idem. Als ze dit jaar geen kampioen spelen vliegt Arteta.

Zoals gezegd, ze winnen tegen de 14 ploegen buiten de top 6 en spelen kampioen. Blijf erbijAbout that...![]()
De enige die Arsenal kan dwarsbomen is Arsenal zelfEr is niemand die hun iets in de weg kan leggen. Liverpool is er niet, City nog te wisselvallig, Chelsea idem. Als ze dit jaar geen kampioen spelen vliegt Arteta.

Je ziet hoe belangrijk Saliba en Gabriel zijn.De enige die Arsenal kan dwarsbomen is Arsenal zelf
Met top 4 mogen we dit seizoen terug content zijnWij gaan weer een leuke maand december herhalen, kvoel het al...