Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Endo is dramatisch ingevallen..Slot, vertrek gewoon aub
Even veel doelpunten als Wirtz & Isak tesamenBarry eindelijk met zijn eerste doelpunt
Hoppa 3-0![]()

Ze toonden op Play Sports zijn interview. No way back from this en dat na 3 bankbeurten. Vorig seizoen was hij nog weergaloos maar dit seizoen een drama toch?Oh Salah, nu staat het kot helemaal in brand. Wat is er daar toch allemaal aan de hand. Verwacht Slot zijn ontslag nu wel morgen.
Zijn vorm is inderdaad een drama. Hij is ook wel de speler die het meeste geimpacteerd is door het heengaan van Jota.Ze toonden op Play Sports zijn interview. No way back from this en dat na 3 bankbeurten. Vorig seizoen was hij nog weergaloos maar dit seizoen een drama toch?
Jullie zijn toch bestolen? Gevaarlijk spel bij jullie Griekse stopper.Puntje op Brighton.
Zat meer in en de goal van Brighton kon je afkeuren maar snap ook waarom ze het laten doorgaan.
En heerlijk om Freddie Potts steeds meer te zien groeien
Ik vind het persoonlijk een rand geval. Er kan zeker gefloten worden voor gevaarlijk spel maar speler staat uiteraard met zijn rug naar doel en ziet Mavropanos niet, al kan je natuurljik ook gewoon redeneren "logisch dat er een verdediger naar die bal gaat". En Mavropanos vooral dom door niet te vallen, valt hij fluiten ze het 100% maar hij doet alsof er niets aan de hand is.Jullie zijn toch bestolen? Gevaarlijk spel bij jullie Griekse stopper.
Plus, Summerville is terug en die brengt een pak meer creativiteit en technisch vernuft samen met Paqueta en Bowen
Los van hoe slecht Slot bezig is, kan Salah in deze toch niet verdedigd worden imo. Afschuwelijk seizoen en dan uitspraken genre "ja ik had toch gedacht dat ik mijn plaats verdiend heb op basis van vorige seizoenen".Zijn vorm is inderdaad een drama. Hij is ook wel de speler die het meeste geimpacteerd is door het heengaan van Jota.
Als speler is het heel fout om publiek uit te komen met dit en de enige uitkomst hiervan lijkt me Slot of Salah weg. Heel jammer dat het zo moet eindigen als het Salah is.
Ik las een quote uit de podcast Ballieman dat er te weinig respect is voor Salah, maar komaan, hij heeft letterlijk drie matchen op de bank gezeten. De ploeg zit in een malaise, de 'grote' aankopen renderen in verhouding weinig (vooral Isak, Kerkez en Wirtz), maar dan verwacht je dat uw sterspeler opstaat en de ploeg op sleeptouw neemt, maar dat gebeurde slechts de eerste matchen (bvb. thuis Bournemouth en op Newcastle).Los van hoe slecht Slot bezig is, kan Salah in deze toch niet verdedigd worden imo. Afschuwelijk seizoen en dan uitspraken genre "ja ik had toch gedacht dat ik mijn plaats verdiend heb op basis van vorige seizoenen".
Zo werkt het niet in topsport éh
Wss niet in de selectie voor d CL en Brighton, dus die is vermoedelijk weg in de winter.
Ik versta Salah zijn gevoel wel. Vooral Gakpo, Slot zijn Nederlands maatje, blijft staan terwijl zo ongeveer elke aanval afbreekt bij hem. Konate, Mcallister moeten gewoon ook al lang uit de ploeg. Maar het is Salah die geslachtofferd wordt.Ik las een quote uit de podcast Ballieman dat er te weinig respect is voor Salah, maar komaan, hij heeft letterlijk drie matchen op de bank gezeten. De ploeg zit in een malaise, de 'grote' aankopen renderen in verhouding weinig (vooral Isak, Kerkez en Wirtz), maar dan verwacht je dat uw sterspeler opstaat en de ploeg op sleeptouw neemt, maar dat gebeurde slechts de eerste matchen (bvb. thuis Bournemouth en op Newcastle).
Dit vind ik altijd zo een dubbele. Ik zeg niet dat Salah liegt, maar ik kan momenteel ook niet zeggen dat hij eerlijk is. 't is één kant van een verhaal waarbij er ook bitter weinig zelfreflectie gebeurt volgens wat ik lees.Dit komt voor mij gewoon neer op slecht man management van Slot. Salah heeft het verdient om een uitleg te krijgen op zijn minst, en als je Salah mag geloven krijgt hij die niet en is er geen relatie meer met Slot.