Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No stress 1-3 gewonnenEFL cup vanavond, ok tis 'maar' tegen Cardiff maar die verdediging dat is vragen om problemen... Tosin, Badiashile en Hato....ik vernoem acheampong niet omdat dat een topper in wording is... maar naast Tosin en Badiashile kan dat ook wel pijnlijk worden...

klopt maar de kentering kwam er na inbreng van A-spelers. Twas voor de rest gene vette. Gittens das echt geen materiaal voor het Engels voetbal, Guiu daar vrees ik ook voor, George idem... buonanotte vond ik nog de betere maar ook niet geweldig.No stress 1-3 gewonnen![]()
Gittens was goed bij Dortmund maar die krijgt helemaal niets klaar bij jullieklopt maar de kentering kwam er na inbreng van A-spelers. Twas voor de rest gene vette. Gittens das echt geen materiaal voor het Engels voetbal, Guiu daar vrees ik ook voor, George idem... buonanotte vond ik nog de betere maar ook niet geweldig.
Goh, was uiteindelijk nog nipt met die schouder. Maar goed. Fofana en Gusto verdedigen lijk Duiveltjes, en we worden fysiek compleet weggespeeld. Du jamais.vuEn dan 3 minuten VAR voor iets wat ge met het blote oog meteen kunt zien.
Dat Frank achteraf nog durft zeggen dat dat geen rood is, dat is echt compleet van de pot gerukt.Wat een debiel, die Xavi Simons. Wordt gezellig bij de nationale ploeg.![]()
Nooit penalty, sterke schouder tegen schouder.Goede half time talk zeker bij Maresca, stond een ander team op het veld in de 2de helft...Snap wel niet waarom er zo veel controverse is rond die fase met Gordon, zogezegd een penalty zonder twijfel zeggen ze nu. Als dat op elke andere plaats op het veld gebeurd geven ze er geen fout voor, maar omdat het in de kleine rechthoek is wel ofwa? Das toch gewoon een dikke schouderduw, nooit penalty? of zie ik dat nu zo biased?