Jullie hebben Fullkrug versjacherd aan AC Milan met koopoptie van €13 mioDe transferperiode komt eraan.
Denk dat ik ergens onder een steen ga kruipen weg van alle wifi, 5g, teletekst, postduiven,...
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie hebben Fullkrug versjacherd aan AC Milan met koopoptie van €13 mioDe transferperiode komt eraan.
Denk dat ik ergens onder een steen ga kruipen weg van alle wifi, 5g, teletekst, postduiven,...
![]()

een verlies van 30M + al het loon die tijd.Jullie hebben Fullkrug versjacherd aan AC Milan met koopoptie van €13 mio![]()
Ik heb hem captain gezet in mijn FantasyWirtz zowaar![]()
Vorige week malchance met triple Foden.Terechte winst of niet? Geen beelden gezien, had het wel niet verwacht, de 3 punten.Maresca is toch echt een nitwit he. Villa is al een hele wedstrijd nergens, 3-voudige wissel bij hen, nemen de westrijd over & Villa scoort (lucky goal ok ma toch) wat doet Maresca, nix. Edit : nu gaat em wisselen... edit : eindelijk estevao. Palmer en Garnacho waren absoluut nergens
Ik eerlijk gezegd ook niet. en er was eerlijk gezegd geen vuiltje aan de lucht tot die 3-voudige wissel, opeens nam Villa de match volledig over en kwam Chelsea er niet meer aan te pas. Heel vreemd allemaal. ook weer enorm veel gele kaarten gepakt, Delap die staat letterlijk 2 minuten op het veld en pakt geel en das ni de eerste keer, voor de rest raakt die kerel geen bal. ik kan da echt niet meer vatten.Terechte winst of niet? Geen beelden gezien, had het wel niet verwacht, de 3 punten.
Volgende match is nu nog belangrijker. Uit tegen arsenal.
Ik Chance met triple Haaland vorige week.Ik heb hem captain gezet in mijn FantasyVorige week malchance met triple Foden.
Kzet hier net mijn TV aan en tis al 0-1, tga weeral goedCaicedo na 4min al geel en dus geschorst tegen City zondag![]()
Heb voor de fun 5 euro ingezet op bournemouth en villaKzet hier net mijn TV aan en tis al 0-1, tga weeral goed
Het is wel penalty, licht, maar laat hem struikelenHeb voor de fun 5 euro ingezet op bournemouth en villa
Wel veel goals al.Is duidelijk penal he. Tript hem...
Ongelukkige tussenkomst van hem maar de grote fout was daar Garnacho die zijn man daar (weeral) laat lopen. Chalobah is wsl onze meest betrouwbare CV.Wel veel goals al.
Chalobah vind ik afgrijselijke verdediger