Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

€75M lees ik. En zouden ook Guéhi gaan halen voor minstens €70M. Paniek ten huize City.
Fun fact: Guéhi ook ex-Chelsea en ondertussen beter dan alles wat daar rond loopt :p

Callum Wilson zijn contract zouden ze beëindigen bij West-Ham @Wulf OSB
Guehi heeft nog 5 maanden contract bij Palace, die zal naar verwachting voor rond de 30 gaan als die nu vertrekt. Maar ik zou denken dat die zelf liever in de zomer een grote signing on fee vangt door transfervrij te gaan.

€75M lees ik. En zouden ook Guéhi gaan halen voor minstens €70M. Paniek ten huize City.
Fun fact: Guéhi ook ex-Chelsea en ondertussen beter dan alles wat daar rond loopt :p

Ik kan bijna al een boek schrijven van de miskopen bij ons, die elders wel top zijn/of totaal mislukken bij ons 😭

Guehi heeft nog 5 maanden contract bij Palace, die zal naar verwachting voor rond de 30 gaan als die nu vertrekt. Maar ik zou denken dat die zelf liever in de zomer een grote signing on fee vangt door transfervrij te gaan.

Palace heeft alle recht om dit hard te spelen en weten ook dat City Guéhi nu nodig heeft. Die gaat meer dan €30M kosten imo, zelfs al loopt zijn contract af eind dit jaar. En City zal toch ook met iets van bonus voor Guéhi zelf over de boeg moeten komen + een dik loon. Gaat geld kosten.

Als die een half jaar wacht, kan die ook gewoon voor Bayern of Liverpool tekenen voor big money. Of zelfs Real (al weet ik niet of die geïnteresseerd zijn).

Klopt.
Wil duideljk niet vechten voor een plaats gezien de nieuwe aankopen. Good riddance zeg ik dan.

De match gisteren. Zoals ik het op een West Ham groep aanhaalde "there is currently more space to fill at the London Stadium than between Bonnie Blue her legs".

De supporters zijn het aan het opgeven, en zijn vooral dat bestuur gewoon moe. Dan gisteren nog het weer, midweek,...
Het gaf wel een beeld van hoe het er volgend seizoen zal uitzien in de championship.
Again, degradatie vind ik totaal niet erg. Ik besef dat we "maar" West Ham zijn. Misschien de mooiste, beste club in onze eigen maar algemeen zijn wij op ons best een doorsnee team. Het is echter de manier waarop, wanbeleid tot en met, recruitment die op niets trekt, spelers die er hun kop niet voor leggen,...

Benieuwd hoe Guahi gaat presteren bij een topper. Ik was niet gehele overtuigd toen die een United gerucht was. Maar hij is wel solide, in principe een skillset die overal nut kan hebben.

Klopt.
Wil duideljk niet vechten voor een plaats gezien de nieuwe aankopen. Good riddance zeg ik dan.

De match gisteren. Zoals ik het op een West Ham groep aanhaalde "there is currently more space to fill at the London Stadium than between Bonnie Blue her legs".

De supporters zijn het aan het opgeven, en zijn vooral dat bestuur gewoon moe. Dan gisteren nog het weer, midweek,...
Het gaf wel een beeld van hoe het er volgend seizoen zal uitzien in de championship.
Again, degradatie vind ik totaal niet erg. Ik besef dat we "maar" West Ham zijn. Misschien de mooiste, beste club in onze eigen maar algemeen zijn wij op ons best een doorsnee team. Het is echter de manier waarop, wanbeleid tot en met, recruitment die op niets trekt, spelers die er hun kop niet voor leggen,...

Zag er efkes beter uit, maar als ge een 1-0 voorsprong tegen zowat uw rechtstreekse rivaal voor behoud niet kunt vast houden...
Dan weet je dat het moeilijk wordt om het op zijn Bobs te zeggen :p

Zag er efkes beter uit, maar als ge een 1-0 voorsprong tegen zowat uw rechtstreekse rivaal voor behoud niet kunt vast houden...
Dan weet je dat het moeilijk wordt om het op zijn Bobs te zeggen :p
Ik heb de samenvatting gezien, het zit hen ook gewoon allemaal super hard tegen he...
De 2-0 na 50 minuten (terecht, daar niet van) afgekeurd door een millimeter buitenspel.
Dan de 1-1 een "Jan Vertonghen"-achtige kopbalgoal op hoekschop die pardoes in de verste hoek binnenvalt.
En dan op't einde die penalty... tjah.

Ik heb de samenvatting gezien, het zit hen ook gewoon allemaal super hard tegen he...
De 2-0 na 50 minuten (terecht, daar niet van) afgekeurd door een millimeter buitenspel.
Dan de 1-1 een "Jan Vertonghen"-achtige kopbalgoal op hoekschop die pardoes in de verste hoek binnenvalt.
En dan op't einde die penalty... tjah.
De match deed soms pijn aan de ogen maar West Ham was echt van goede wil. Die Taty Castellanos is wel een typische West Ham spits met veel werkijver en mes tussen de tanden. Die zat piepedood na 70 minuten.

Gaat die van Summerville door, komt Forest er nooit meer over maar het zit gewoon niet mee.

Het was alvast beter dan wat we zaterdag te zien kregen.
Gaat die 2-0 door zag ik forest idd niet terugkeren, maar het geeft ook een issue weer.

Met name vanaf er iets tegenzit gaan al die kopkes naar beneden hangen en is het einde.
Dan nog een "flauwe" tegengoal tegen en het is gedaan.

Soucek na de match keihard ook voor de ploeg.
Eerlijk geef die mens de kapiteinsband ipv Bowen.
Over de penalty ben ik het niet helemaal eens met hem. Ik begrijp dat die gefloten werd, ik heb ook alle begrip moest dit gewoon passeren.
Areola gaat idd niet met de intentie om daar een mot uit te delen maar tis wel gebeurd dus begrijp de beslissing. Natuurlijk kut om daardoor te verliezen.

Wij hebben (imo) gewoon heel veel spelers die niet beter weten. Domme kaarten, domme fouten, caicedo nu ook alweer 2x... die belachelijke show wtf is dat allemaal. Ik erger mij daar zo hard aan. Deze match is ook weer helemaal kapot door een brainfart

Wij hebben (imo) gewoon heel veel spelers die niet beter weten. Domme kaarten, domme fouten, caicedo nu ook alweer 2x... die belachelijke show wtf is dat allemaal. Ik erger mij daar zo hard aan. Deze match is ook weer helemaal kapot door een brainfart
Dit gaat hem vandaag ook niet worden

Edit: nvm :/

Laatst bewerkt:
Cucurella :laugh: Nog de vermoorde onschuld spelen ook nadien. Wat een kwal.

Edit: Kan toch quasi niet meer mislopen als Arsenal straks wint...

Laatst bewerkt:

Die Wilson steekt wel in zieke vorm. Gaat toch nog eens een stap hogerop zetten lijkt me.

Dan ook nog eens een mooie goal afgekeurd zien worden voor een hakje offside (speler die terug loopt dan nog, m.a.w. 0 voordeel).
Vorige week bij Liverpool werd dat goedgekeurd :laugh: Bij West-Ham idem. Dan plots geen spoor meer van die regel waarvan niemand zelfs wist dat die bestond.

Vind het wel 1 van de minst aantrekkelijke ploegen in de league. Ze spelen vreselijk voetbal.
Maandje of twee play sports ten huize (neutrale premier league voetballiefhebber) Pegasus doet me dat eigenlijk eerder besluiten over het voetbal van Liverpool dan over dat van Arsenal. Met vandaag als goed voorbeeld.

Terug
Bovenaan