Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Maandje of twee play sports ten huize (neutrale voetballiefhebber) Pegasus doet me dat eigenlijk eerder besluiten over het voetbal van Liverpool dan over dat van Arsenal. Met vandaag als goed voorbeeld.
Kan u voor het ogenblik geen ongelijk geven! Hoewel Arsenal nu ook niet bepaald ongelooflijk voetbal speelt de laatste weken.

Het is ongelooflijk triestig wat Slot er vandaag weer van gemaakt heeft. 6 vanachter op een lijn jongens, en dat zijn dan de kampioen.. Beschamend.

Play Sports ergernis:
- Gisteren 8 matchen, 0 live studio
- Vandaag 1 match, zitten ze daar met 2 analisten en Geert De Vlieger
- Zitten ze te filosoferen over de nieuwe club van Semenyo terwijl blijkt dat die al getekend heeft bij City.

Ja moest Frimpong een goeie bal kunnen geven had het misschien anders gelopen. Al bij al verdiend gelijkspel, Arsenal zwak 2de helft.

En dat er daar niemand Martinelli opgenomen heeft en in de tribunes heeft gelanceerd vind ik heel jammer! Wat een kwal

Ja moest Frimpong een goeie bal kunnen geven had het misschien anders gelopen. Al bij al verdiend gelijkspel, Arsenal zwak 2de helft.

En dat er daar niemand Martinelli opgenomen heeft en in de tribunes heeft gelanceerd vind ik heel jammer! Wat een kwal
Wat Martinelli deed was goed voor 5 matchen schorsing. Bradley duidelijk een ernstige knieblessure. Ja hij schuift een klein beetje op, maar dan moet je eens Antony tegen Feyenoord of Deyverson googlen.

Ben echt blij voor hem na zijn eerste seizoen met blessure.
Ik denk een van de zotste comeback/groei combinaties die ik al heb gezien.

Want ik vond hem echt houten voeten hebben, zelfs in zijn topseizoen bij Club.

Wat een vlijmscherpe counter die ontstaat en tegelijk de nek wordt omgewrongen. Toch nog drive van heel de ploeg om door te drukken en te scoren. Iets wat bij veel clubs ontbreekt.

Akkoord.
Hetzelfde kan je zeggen over Timber. Als die deftig kon crossen... Zouden pak meer goals hebben dit seizoen.
Voor de rest wel topspeler natuurlijk.

Match baarde een muis en verdiende geen winnaar. Vond ik bij Liverpool - Arsenal ook.

Schandalige tweede helft van Arsenal, belichaamd ook met die walgelijke actie van Martinelli.
Hopelijk komt Bradley er weer bovenop.

Groot verschil tussen wat James deed bij de blessure van Gvardiol en nu Martinelli bij Bradley... groot verschil in persoonlijkheid en klasse...

Groot verschil tussen wat James deed bij de blessure van Gvardiol en nu Martinelli bij Bradley... groot verschil in persoonlijkheid en klasse...

Ter zijn verdediging: die dacht wel echt dat Bradley wilde tijdrekken, omdat die zich terug binnen de lijnen verplaatste en er niets ernstig aan de hand was (er was ook geen contact). Er was geen slechte intentie. Maar goed, blijft dom en ziet er inderdaad lullig uit want Bradley heeft daar waarschijnlijk iets gescheurd.

Terecht geel. Maar rood? Nooit. Moeten er ook niet meer van maken dan het is.

James is wel een klasse apart in dat opzicht ja, heel empathische speler. Ook wel de enige bij Chelsea, lol.

Laatst bewerkt:
Martinelli doet me dunkt wat vele supporters willen doen in zo'n situatie.
Hop van dat veld af, sta op,... ipv komedie te spelen.
En ja dat is terecht geel.

Nu was het helaas voor Bradley geen komedie, maar blijft die buiten de lijnen liggen ook geen gedoe zoals nu.

In mijn ogen allemaal much ado about nothing.

Martinelli doet me dunkt wat vele supporters willen doen in zo'n situatie.
Hop van dat veld af, sta op,... ipv komedie te spelen.
En ja dat is terecht geel.

Nu was het helaas voor Bradley geen komedie, maar blijft die buiten de lijnen liggen ook geen gedoe zoals nu.

In mijn ogen allemaal much ado about nothing.

En dan hebt ge presentators zoals Neville die live op Sky Sports claimen dat ene van Liverpool die een pak rammel had moeten geven.
Compleet doorgedraaid.

Of Roy Keane die excuses eist. ROY KEANE BESTE MENSEN. Zowat de meest vuile speler in PL-historie.

En Sky vindt het allemaal wel oké, want clicks clicks clicks (of views views views). Over de match zelf viel ook niet veel te berichten natuurlijk.

Edit: mooie reactie wel van Slot.

Laatst bewerkt:
Onze nieuwe coach, euh Manager, heeft alvast een hoge dunk van zichzelf....

"'Don't limit your ambitions. I'm not arrogant, I'm good at what I do and in every job that I've worked, whether it was as an interim or as an assistant, as a head coach or a manager, whatever you want to call it relative to the group I've worked with, I've been successful.'

Ben ik de enige die vind dat Lammens daar geen seizoenen onder lat zal blijven staan.
Goeie gast, en doelman maar geen wereldtopper.

Ben ik de enige die vind dat Lammens daar geen seizoenen onder lat zal blijven staan.
Goeie gast, en doelman maar geen wereldtopper.
Het is geen Donnarumma, Alisson of Raya maar is een degelijke shotstopper en goed op hoge ballen.
Toch als je vergelijkt met Pickford, Petrovic, Sanchez, …
Die zal ook nog progressie maken vermoed ik. Heeft ook niet de meest solide defensie voor zich.

Terug
Bovenaan