Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Het is geen Donnarumma, Alisson of Raya maar is een degelijke shotstopper en goed op hoge ballen.
Toch als je vergelijkt met Pickford, Petrovic, Sanchez, …
Die zal ook nog progressie maken vermoed ik. Heeft ook niet de meest solide defensie voor zich.
En nog altijd maar 23..

EDIT: Ook net de beelden gezien. Zet wel in eerste instantie zijn fout gewoon recht met een hele goeie redding.

Het is geen Donnarumma, Alisson of Raya maar is een degelijke shotstopper en goed op hoge ballen.
Toch als je vergelijkt met Pickford, Petrovic, Sanchez, …
Die zal ook nog progressie maken vermoed ik. Heeft ook niet de meest solide defensie voor zich.
Als er nu is 1 ding is dat Sanchez wel is is het ne goeie shotstopper... het is al de rest waarin hij zwak is...

Zeker dat het een parodie is?

Nu soit hij moet geen schrik hebben voorlopig. Carrick aangeduid.
Persoonlijk geen slechte keuze denk ik.

League cup vs Arsenal, we gaan afzien denkik. Arsenal met (op hun keeper na) hun sterkste elftal en wij zonder Caicedo, James en Palmer (ok die laatste suckt wel sinds zijn terugkeer uit blessure) pijnlijk.

Theeft lang geduurd...

Heeft gyokeres die bal niet geraakt? Dan is da toch offside?

Als zelf Gyokeres al gaat scoren 😅 ik kijk wel iets anders, different coach, same Chelsea.

Laatst bewerkt:
Theeft lang geduurd...

Heeft gyokeres die bal niet geraakt? Dan is da toch offside?

Als zelf Gyokeres al gaat scoren 😅 ik kijk wel iets anders, different coach, same Chelsea.
Als diene mens maar brol spelers heeft a la
Tosin, Chalobah en een Sanchez….

Er is nog een terugmatch. Spijtig. Hadden er altijd 5 of 6 moeten scoren.
Betwijfel ook of die 2 goals van Chelsea vallen als Raya in doel staat.

image.png

:help:

Geen idee of die dat echt heeft gezegd, las vandaag en.gisteren ook.zogezegde citaten.van hem waarin.hij de vergelijking legt tussen badiashile, tosin & Terry en Ramos 😅🤣 afin, hoe dan ook, lijkt me vooral een vlotte prater, praatjesmaker... ik ben.echt geen fan momenteel. En ja, ik weet het, tis heel rap om dat te zeggen maar...

Terug
Bovenaan