Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Belangrijke win, eerste thuisnederlaag van Sunderland dit seizoen. Verdedigend waren we goed, aanvallend weer dramatisch.

De Zerbi hè, net op tijd ontslagen bij Marseille ook. Hoewel ik het hem niet zou aanraden. Welke zot gaat er nog naar spurs gaan.
Zal denk ik eerder een interim zijn en dan hopen op Poch na het WK.
Ofja, heeft mijn voorkeur, maar is ook een groot risico.
Zou volgens mij de supporters toch al een deel terugkrijgen, want elke match in de afgelopen jaren (winnen of verliezen) was gewoon met slechte sfeer. De White Hart Lane dagen kijk ik met weemoed op terug.

Anderzijds, een interim moet maar juist klikken. Als we degraderen is het helemaal een vraag 😅. Dat ik daar ooit over zou moeten denken had ik niet gedacht.

Hoop nu dat ze degraderen. 4de trainer al, diene eigenaar is volkomen van het paadje. Als je nu 1 trainer wilt in zo een omstandigheden is het Dyche wel. Die hadden een 6 tegen 1 situatie gisteren en vertikken het te scoren, daar kan hij weinig aan doen.

Southgate is ook vrij, net als Hodgson.
Southgate zal denk ik zijn gat daar niet aan verbranden.
Een Hodgson of Big Sam vrees ik ook overigens, zijn 2 oude rotten met een uitgesproken mening. in combinatie met die eigenaar?
Natuurlijk voor geld danst den beer.

Alé, Arsenal speelt 20 minuten voetbal op een heel match.
Na de goal wordt ook instant de gaspedaal gelost. Elke keer hetzelfde liedje.

Brentford verdiende zelfs te winnen, spelen een sterke partij.

Belachelijke invalbeurt van zowel Saka als Martinelli. Die laatste mist daar op het einde weer een dikke kans, tegen Forest ook al.
Als we heel streng zijn, kost Martinelli ons 4 punten op die 2 matchen.

Die arbitrage bij Villa - Newcastle :rofl:.
Handspel een meter binnen de 16 > vrije trap erbuiten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan