Ergens terug te bekijken?Goed optreden, stelt niet teleur!
Vrt max is niet echt gebruiksvriendelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens terug te bekijken?Goed optreden, stelt niet teleur!
Daarnaast: check gewoon eens die laatste Yungblud plaat. Man neemt 60 jaar aan Britse rockgeschiedenis bij elkaar en maakt er zen eigen ding van. Nostalgisch maar toch eigentijds en best een sterke plaat.
Iedereen wordt beinvoed door iets en neemt dat mee en dat is iets van alle tijden. De Britpop heeft ook teveel naar de Beatles geluisterd.Gedaan en ook stukje meegepikt op tv. Blijf het toch een bizar fenomeen vinden, bands die oude recepten gebruiken in nieuwe kookapparatuur. Niet gewoon hier en daar iets klein maar gewoon volledig. Vernieuwen is toch iets lastig het laatste decennia heb ik de indruk. Allicht het gevolg van de spotifyisering van de muziekindustrie.
Het is zeker kwalitatief wat Yungblud maakt, maar ik vind het origineel beter, dus waarom zou ik Yungblud luisteren? Bizarre culturele en individuele context ook gewoon.
Is gelijk ik zeg, hier en daar neem je zeker iets mee, niemand leeft in een vacuum, maar Yungblud is wel heel wat meer dan hier en daar.Iedereen wordt beinvoed door iets en neemt dat mee en dat is iets van alle tijden. De Britpop heeft ook teveel naar de Beatles geluisterd.
Er wordt gerust vernieuwd. Fontaines hun laatste of de laatste Turnstile zijn daar een bewijs van
Nu live aant volgen op canvas en zeer positief verrast

Op het grootste rock & pop festival van het land zou ik ook niet meteen zoeken naar "vernieuwende" geluiden.Is gelijk ik zeg, hier en daar neem je zeker iets mee, niemand leeft in een vacuum, maar Yungblud is wel heel wat meer dan hier en daar.
En zeker wordt er nog vernieuwd, maar 't is toch moeilijker te vinden dan vroeger is mijn gevoel. Fountaines D.C. vernieuwend vinden is wat raar, maar dat zeggen ze ook over King Gizzard & The Lizard Wizard, dus ik begrijp het nog wel.
Vreemde tijden gewoon in de muziekindustrie. Soit, wil hier geen discussie opstarten, laat ons vooral genieten van de muziek die er is en de artiesten die het beste van zichzelf geven.

Is al een tijdje bezig lijkt me, Werchter zit in een periode waar het niet makkelijk is om een sterke affiche aan te bieden.Moet wel zeggen: of ik ben een oude zeur, maar de affiche lijkt me nu toch wel ontstellend zwak?
Is al een tijdje bezig lijkt me, Werchter zit in een periode waar het niet makkelijk is om een sterke affiche aan te bieden.
De echte grote namen kunnen ze niet meer betalen, die vullen zelf met gemak een weide of stadion en vragen dan 200 euro voor een ticket.
Ik hoor ook veel mensen die graag de entree voor een festival betalen omdat je dan veel groepen voor weinig geld kan zien. Dat klopt wel ergens, alleen vind ik op de grote festivals de kwaliteit van de P.A. meestal zo bedroevend, dat het een groot deel van de fun wegneemt de hele dag. Ik herinner me nog een editie met The Cure jaren geleden, die bliezen geluidsmatig alles en iedereen weg wat er de rest van de dag gepasseerd was.
Was waarschijnlijk in 2019 met The Cure en Tool.Is al een tijdje bezig lijkt me, Werchter zit in een periode waar het niet makkelijk is om een sterke affiche aan te bieden.
De echte grote namen kunnen ze niet meer betalen, die vullen zelf met gemak een weide of stadion en vragen dan 200 euro voor een ticket.
Ik hoor ook veel mensen die graag de entree voor een festival betalen omdat je dan veel groepen voor weinig geld kan zien. Dat klopt wel ergens, alleen vind ik op de grote festivals de kwaliteit van de P.A. meestal zo bedroevend, dat het een groot deel van de fun wegneemt de hele dag. Ik herinner me nog een editie met The Cure jaren geleden, die bliezen geluidsmatig alles en iedereen weg wat er de rest van de dag gepasseerd was.
De echt grote namen vragen 2 miljoen euro (en meer) - aan de andere kant is 85.000 personen maal €135 voor een ticket ook veel geldDe echte grote namen kunnen ze niet meer betalen, die vullen zelf met gemak een weide of stadion en vragen dan 200 euro voor een ticket.
Zwaar overdreven. Was goed en leuk en kon op heel veel bijval rekenen. Tegelijk was er voorbij toog 11 al geen massa volk meer.Volgens HLN was Pommelien Thijs de bom en de pit, de echte headliner waar Rock Werchter al vier dagen naar snakte.![]()
Juist hier op Canvas effe de stream aan het zien en ze tonen een stuk Iggy Pop. Zie ik daar Charles Moothart van oa Ty Segall op gitaar. Cool om te zien!
Die gitarist van Fuzz inderdaad, viel me ook op!
Wow, zware fomo hierzoJuist hier op Canvas effe de stream aan het zien en ze tonen een stuk Iggy Pop. Zie ik daar Charles Moothart van oa Ty Segall op gitaar. Cool om te zien!