Straddle
Well-known member
Ze filmen hetzelf he, ze worden niet gefilmd door een gluurder in een hoekje he. Daarna gooien ze het ook zelf op internet.dus gij weet weeral direct dat die beelden door die vrouw op internet gegooid zijn.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze filmen hetzelf he, ze worden niet gefilmd door een gluurder in een hoekje he. Daarna gooien ze het ook zelf op internet.dus gij weet weeral direct dat die beelden door die vrouw op internet gegooid zijn.![]()
Als je jezelf filmt terwijl je de coronaregels overtreedt en het zelf op internet gooit, mij niet gelaten.Ik stel voor dat we dat ook doen met iedereen die de coronaregels overtreedt, met naam en toenaam in de gazet verdorie. Shamen gaan we. En al zeker als het vrouwen zijn.
Hoe weet je dat? Het is misschien naar een vriend doorgestuurd die het op het internet heeft gegooid.Ze filmen hetzelf he, ze worden niet gefilmd door een gluurder in een hoekje he. Daarna gooien ze het ook zelf op internet.
En wat als uw partner het filmt en op internet zet zonder dat je het weet? Ik geloof dat gij toch serieus goeie banden moet hebben om ganse dagen zo kort door de bocht te gaan.Als je jezelf filmt terwijl je de coronaregels overtreedt en het zelf op internet gooit, mij niet gelaten.
Dan heeft de persoon die het doorstuurt het filmpje publiek gemaakt en beschikbaar gesteld via internet. Really, wat verwacht je nu eigenlijk als je dat soort filmpjes gaat doorsturen via whatsapp of email? Ik kom er gewoon niet bij hoe iemand een seksfilmpje van zichzelf kan maken, dat gaat delen via whatsapp/internet of met vrienden en dan als een slachtoffer gezien moet worden als verspreid wordt.Hoe weet je dat? Het is misschien naar een vriend doorgestuurd die het op het internet heeft gegooid.
Maar als je dat zo stellig weet, mag je dat ook laten zien. Misschien heb jij het ergens gelezen?
Ik denk niet dat er veel onderzoek hier naar gaat komen, maar kom.(misschien dat het daarom ook goed is dat er eerst een onderzoek komt, voor we meteen gaan veroordelen, beschimpen en shamen, want dan kan plots de waarheid net iets anders liggen en kun je dat ook niet meer terugnemen)
Maar nogmaals, ze zijn hier met 2, wie zegt dat ze beiden hebben toegestemd het filmpje door te sturen, als dat al het geval zou zijn?Dan heeft de persoon die het doorstuurt het filmpje publiek gemaakt en beschikbaar gesteld via internet. Really, wat verwacht je nu eigenlijk als je dat soort filmpjes gaat doorsturen via whatsapp of email? Ik kom er gewoon niet bij hoe iemand een seksfilmpje van zichzelf kan maken, dat gaat delen via whatsapp/internet of met vrienden en dan als een slachtoffer gezien moet worden als verspreid wordt.
Mocht dat filmpje nu door iemand anders genomen zijn of gestolen zijn van hun gsm zou ik je nog volgen, maar dat is hier helemaal niet het geval.
Ik denk niet dat er veel onderzoek hier naar gaat komen, maar kom.
Dat was heel simpel te voorkomen als ze het (1) niet hadden gefilmd en (2) het filmpje niet hadden gedeeld.Maar daarvoor mogen wel hun namen bij iedereen rondgaan, met alle privé- en sociale problemen en druk, vaak ernstig psychisch leed, tot gevolg? Voor wat, omdat ze eens ergens hebben gepoept waar het niet mag?
Ja zeg, blijf anders maar de opmerkingen en vragen van de meesten hier negeren hé.Dat was heel simpel te voorkomen als ze het (1) niet hadden gefilmd en (2) het filmpje niet hadden gedeeld.
Mij lijkt het duidelijk dat dit gepland en afgesproken was en die kerel dat niet zonder haar toestemming deed. Maar goed, als ze een klacht tegen hem indient veronderstel ik dat het de media wel zal halen. Zou me sterk verbazen mocht dat het geval zijn.Ja zeg, blijf anders maar de opmerkingen en vragen van de meesten hier negeren hé
Het zou evengoed kunnen dat hij het van haar mocht filmen voor eigen gebruik en er niets is afgesproken van "doorsturen naar vrienden".Mij lijkt het duidelijk dat dit gepland en afgesproken was en die kerel dat niet zonder haar toestemming deed. Maar goed, als ze een klacht tegen hem indient veronderstel ik dat het de media wel zal halen. Zou me sterk verbazen mocht dat het geval zijn.

Ik denk dat je de intelligentie/common sense overschat van de gemiddelde persoon die het al een goed idee vindt om te filmen hoe hij aan openbare zedenschennis doet in een kerk.Het zou evengoed kunnen dat hij het van haar mocht filmen voor eigen gebruik en er niets is afgesproken van "doorsturen naar vrienden".
Het zou kunnen dat die vriend zich niet kon inhouden en wou braggen bij vrienden over zijn "aanwinst".
Nu hoe dan ook, mij lijkt het niet dat ze een koppel vormen, maar het eerder een fwb is. Als koppel hebt ge meer respect voor mekaar en stuurt ge het niet naar vrienden door![]()
Ja een klacht indienen tegen uw vriend. Strak plan.Mij lijkt het duidelijk dat dit gepland en afgesproken was en die kerel dat niet zonder haar toestemming deed. Maar goed, als ze een klacht tegen hem indient veronderstel ik dat het de media wel zal halen. Zou me sterk verbazen mocht dat het geval zijn.
Jij weet evenmin of het haar vriend is, evengoed is het een FWB (zoals hierboven ook al werd aangehaald). Alles wat we weten is dat ze het beiden op een publieke plaats deden, het filmden en vervolgens één van de twee het zelf verspreid heeft. Nogmaals, daar heb ik geen medelijden mee.Ja een klacht indienen tegen uw vriend. Strak plan.
Of je het nu upload op een website, het via een mail of whatsapp verstuurd, dat zijn allemaal vormen van het op internet gooien. Als je niet wilt dat iemand je video ooit ziet dan doe je geen van die 3 zaken.Ik denk dat we één ding wel kunnen zeggen, dit is nooit op het internet gegooid. Dit is hoogstens gedeeld met iemand uit de vriendenkring en zo verder gelekt.
Hebben ze aan zichzelf te danken, niemand anders. Of dat meisje er van wist wil ik nog in het midden laten, maar dit zijn geen onschuldige slachtoffers die stiekem zijn gefilmd door iemand in een privéomgeving.Waar de reikwijdte normaal bij misschien enkele duizenden mensen was, weet nu heel Vlaanderen ervan. Die mensen hun leven is de komende maanden gewoon omzeep.