Coolguy
Well-known member
En ciauwkes baajkes?maar 't is toch "merciekes" en niet "merci'kes"??![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ciauwkes baajkes?maar 't is toch "merciekes" en niet "merci'kes"??![]()

Ik vind dat dat soms wel eens gezegd mag worden.
Meestal krijg je dan de reactie “als de boodschap maar overkomt, is het toch goed?”, maar ik vind dat redelijk bullshit.
Iedereen kan wel eens een fout maken tegen de grammatica, maar als je op hoog niveau (lees: p&a) zit te discussieren en je typt in één en dezelfde post hetzelfde werkwoord (en zelfde vervoeging) 1x met een T en 1x met een D, dan kan ik je post onmogelijk nog objectief aanzien.
Wannabe hoog niveau dan.
Op mobile ziet ge die niet.Mijn onderschrift kan hier niet ontbreken. Bij deze.
*zie jeOp mobile ziet ge die niet.
Ja als we deze kant op gaan, is deze thread alweer verloren.*zie je
ik vind dat thans geen probleem, sowiesso weet je dat er hier discussie zal over komenJa als we deze kant op gaan, is deze thread alweer verloren.
Laat ons het houden op communicatie waarin je serieus wilt genomen worden. Of dat nu een (professionele) mail is of P&A, als de fouten duidelijk opvallen geeft dat gewoon een slechte indruk. Wat niet wil zeggen dat het niet kan gebeuren uiteraard.
Is de archaïsche ge/gij vervoeging eigenlijk niet "spreektaal" in Vlaanderen?*zie je
Ftfyik vindt dat thans geen probleem, sowiesso weet je dat er hier wel es discussie zal over komen
Jamaar, als we met zijn allen de taal nazi willen gaan uithangen, dan dient ook alles geaccepteerd te worden, er zijn naast gele sterren ook roze, groene, rode etc driehoeken, Noch en nog, enigszins, nochtans, … Rechtschreibung must sein.Ja als we deze kant op gaan, is deze thread alweer verloren.
*Taalnazi is in 1 woord.Jamaar, als we met zijn allen de taal nazi willen gaan uithangen, dan dient ook alles geaccepteerd te worden, er zijn naast gele sterren ook roze, groene, rode etc driehoeken, Noch en nog, enigszins, nochtans, … Rechtschreibung must sein.