Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
/thread closedSowieso curryweust!
Nee, ik gebruik zelf 'mor'Niemand die zich ergert aan 'mor' ipv 'maar'?![]()

Van "de boodschap komt niet over" gesproken... van een klant ooit een mail gekregen met "zo wie zo" in. En het stond zo gepositioneerd dat het leek alsof die "wie" het onderwerp van de zin was. Met 3 man die mail liggen analyseren, en er geen fluit van snappen.Ik vind dat dat soms wel eens gezegd mag worden.
Meestal krijg je dan de reactie “als de boodschap maar overkomt, is het toch goed?”, maar ik vind dat redelijk bullshit.
.Mja maar jullie spreken vanalles uit op manieren die lijken op iets anders. Zo wisten we in '44 ook niet of gullie aan het meeheulen waart, of Hitler gewoon ne geile beer vond.Het voordeel van in West-Vlaanderen te wonen. Wij spreken sowieso en zowiezo hetzelfde uit.
In C maakt dat ook niet uit hé.Misschien moet ge nu een poll maken voor persé. Want het is niet per se geweten door de mensen hoe per sé juist geschreven wordt. Maar percé is misschien ook niet per ce zo gekend of gebruikt als sowieso.
Dat zijn de ergste. Wie dat ooit uitgevonden heeft"is" ipv "eens"
![]()
.
"Allesinds" the goddamn worstMaak er dan liever eentje aan voor alle gigantische dt-kemels die hier (op alle subfora) worden neergepend. Daar erger ik me eerder aan.
En op de tweede plaats eentje voor jou/jouw.
Klinkt zuid afrikaans.Dak ik gecoerrigiert woerdt, leuk. Daar heb ik toettaal geen proeblemen miieeeee.
Dat er een toepik over tt fouten of c / k fouten worden gemaakt --> By my quest.
Dat dit toepik bestaadt --> Folkoemen sinloes. As je wilt dat mensen pogingen onternemen om giene taalfoten te schraaven dan hieft zoen toepik zoeaaaals dit, een averaaks affekt
Ikke wordt er annoezel van,
En nu ga ik opnieuw belangrijker dingen doen.![]()
Ik wilde dat ook posten. Dat vind ik ook de allerergste fout."Allesinds" the goddamn worst
) Als wij hier in Heist, dit woord uitspreken dan zeggen wij toch ook gewoon "zowiezo" hoor.

Terwijl dat soort woorden toch gewoon al automatisch gecorrigeerd worden op uw smartphone.Ik wilde dat ook posten. Dat vind ik ook de allerergste fout.
In tegenstelling tot bij veel andere fouten is het (correcte) woord 'alleszins' een compleet logische samenstelling bestaande uit 'alles' en 'zins'. De betekenis hiervan is logischerwijs 'in elk geval'. Wat het woord 'sinds' hiermee te maken heeft, snap ik niet.
Als je typt komt er toch zo'n rood streepje onder een foutief gespeld woord? Als je er dan rechts op klikt, zie je de correcte spelling. Dus geen google nodig.Als ik een dt fout maak, believe me or not, dan besef ik nadien wel dat ik die gemaakt heb. Ik ben god niet dus ik maak ze af en toe wel eens, maar ik besef het dan wel. Bij nieuwsgierig, alleszins ... weet ik het ook allemaal wel. Bij sowieso was / is dat helemaal niet het geval. Op 47 jaar tijd heeft niemand mij daar ooit op gewezen (ook niet op examens) en ik heb echt geen zin om elk woord te googlen vooraleer ik het hier neerschrijf.
Bij nieuwsgierig, alleszins ... weet ik het ook allemaal wel.
Volgens de complete barbaren is het niewschierich.Wat is de courante fout bij het spellen van nieuwsgierig?
Tijdens mijn studeertijd is het woord 'sowieso' ook nooit aan bod gekomen. Ik denk dat ik vroeger zowiezo schreef.Dat is ook geen woord dat gebruikt wordt door een leraar Nederlands tijdens examens. Toch niet in mijn studeertijd.
Ja je hebt gelijk. Nu persoonlijk zet / schakel ik de spell check(er) niet graag aan. Maar zelfs dan merkte ik het niet op.Als je typt komt er toch zo'n rood streepje onder een foutief gespeld woord? Als je er dan rechts op klikt, zie je de correcte spelling. Dus geen google nodig.