Pieterjan94
Well-known member
Die Orbea's zijn toch geweldige fietsen, de statistieken bewijzen het (lees je mee Jonas Creteur?): Sinds Van Eetvelt op een Orbea rijdt heeft hij iedere editie van de UAE tour gewonnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Lie en Van Eetvelt moeten de kapstok van Lotto worden voor de komende jaren. Ik hoop echt dat ze een extra inspanning kunnen doen. Dat geld van Ewan kan toch ook niet volledig opgebruikt zijn?Nog beter dan ik verwacht had. Gast is insane. Oké hij zal al in supervorm zijn maar wow.
Het nadeel voor Lotto, no way dat ze die gast nu kunnen houden. Hadden die jongen altijd voor dit seizoen moeten verlengen. De Ineos'en, Visma's en UAE's zullen klaar zijn. Zeker Ineos want die hebben klassementsrenners nodig.
Ja, ze snappen het niet.
Van Eetvelt houden kost meer dan het loon dat Van Eetvelt kan vragen hé.De Lie en Van Eetvelt moeten de kapstok van Lotto worden voor de komende jaren. Ik hoop echt dat ze een extra inspanning kunnen doen. Dat geld van Ewan kan toch ook niet volledig opgebruikt zijn?
Die Orbea's zijn toch geweldige fietsen, de statistieken bewijzen het (lees je mee Jonas Creteur?): Sinds Van Eetvelt op een Orbea rijdt heeft hij iedere editie van de UAE tour gewonnen.

Geen idee waarom jij zo een aversie van Ridley hebt maar ik zou toch eens naar een psycholoog gaanAlles is beter dan de Ridley waar hij voorheen op moest zitten krasselen![]()
Alles is beter dan de Ridley waar hij voorheen op moest zitten krasselen
Zotte gast die Van Eetvelt. De bevestiging van wat we al een beetje wisten, een man met groot potentieel.
Kans dat hij volgend jaar nog voor Lotto zal rijden is quasi nihil lijkt mij. Maar goed het lijkt me voor hem wel een goeie zet.
Vooral bedroevend hoe McNulty hier presteert….
Waar ik overigens nog altijd van overtuigd ben dat hij in 2027 niet meer voor Lotto zal rijden. Wie weet zelfs vroeger.Los van dat ik de kans dat Van Eetvelt bij Lotto rijdt volgend jaar ook klein acht, zei gij echt letterlijk hetzelfde over De Lie (en hebt ge dat hier 10x herhaald) en kijk waar die ondertussen nog rijdt.
Waar ik overigens nog altijd van overtuigd ben dat hij in 2027 niet meer voor Lotto zal rijden. Wie weet zelfs vroeger.
Niks te doen aan de dominatie van UAE. Die gaan wel weer de team ranking winnen zo sterk in de breedte. Van Gils wel knap 3e. Belgie heeft best wel een paar goeie heuvel/klimmers we hebben het heel lang anders geweten.

Zo werkt het niet hé. Ge hebt hier maandenlang zitten zeggen dat hij eerst in 2024, en dan in 2025 niet bij Lotto ging rijden, ge kunt het niet blijven uitstellen. Natuurlijk gaat die ooit weggaan. Logisch, dat is nu eenmaal het hedendaagse wielrennen, uiteindelijk moet je voor de dikke poen gaan.
Er is niets van Ewan naar De Lie gegaan, die had een contractverlenging nog voor er sprake was van het vertrekken van Ewan.
Ja maar goed we weten allebei dat het een reden heeft waarom hij bijgetekend heeft, en dat hiervoor wel degelijk fondsen die naar Ewan gingen naar hem zijn gegaan.
Dat Ewan de ploeg ging verlaten was nu ook geen groot geheim, noch verrassing. Dat budget ging vrijkomen, en binnen de sponsoren wouden ze ook graag De Lie houden.

Amai, ik lees het nu pas. Fraaie overwinning van Van Eetvelt.
En Van Wilder toch ook goed op de afspraak. Vine er wel stevig doorgezakt dan, amai.
Ja, als ik terugdenk hoe het pakweg 20 jaar geleden was met de Belgen, toen het wat bergop ging...

Niet geloven... er werd toen overal gepakt, er zijn er ook hier in België genoeg gepakt.Heel leuk, zeker doordat het door die 6 boniseconden komt van de vlucht.
Zou dat toevallig ook wat het gevolg zijn dat de (hopelijk) zware dopinggevallen er wat uit zijn gegaan ?
(italië / spanje /...), Belgen pakten waarschijnlijk ook maar in mindere mate
Of (persoonlijk denk ik dit)
Vooral dat er meer aandacht (begeleiding) gegeven wordt aan klimtalent ipv klassiek talent de laatste 20 jaar.
of
Gewoon toeval dat er 20 jaar niks was en ze door Jurgen VDB zagen dat het toch kon die de aanzet heeft gegeven voor een nieuwe generatie![]()
Ergens klopt dat laatste zeker wel, het verschil met tennis is wel dat wielrenner toch nog een stukje minder mondiaal is (toch op topniveau).Dat iedereen ondertussen met een powermeter rondrijdt geeft renners zelf ook een betere kijk op hun capaciteiten. Als je 20 jaar geleden iedere vlakke nieuwelingenkoers in Vlaanderen werd gelost dan was je gewoon niet goed genoeg. Dan stopte je maar.
Een programma als Zwift is toch ook wel een soort gamechanger. Het heeft w/kg een begrip gemaakt voor een heel groot publiek. De gasten die vandaag doorbreken waren kinderen van 12 jaar toen Zwift een ding werd. Zo snel gaat de tijd.
Een portie geluk is er natuurlijk ook altijd mee gemoeid. Ik zal nooit vergeten hoe ten tijde Clijsters en Henin we door de massale instroom van jonge kinderen in die sport zeker weer zo'n toppers zouden krijgen. Not.