Bij de collect&go heb ik ook al farcen meegemaakt. Een volledige bak die niet meegegeven is. Of al het diepvriesgerief. Of al de drank. Waar we vroeger woonden, 50% van de keren fouten. Ooit eens 3x mogen terugrijden "hier is je ontbrekende bak". Slagen ze er in om de helft niet in die bak te steken. Ik een 2e keer terug, waren ze al gesloten... de dag nadien terug. Je krijgt dan je 5 euro service kost terug, waauw. Geen collect and go voor mij meer.
De colruyt waar we nu wonen, moet je de jobstudenten wat in de gaten houden bij het scannen. Als je ze laat doen, wegen ze 100g boontjes in een plooibox en rekenen ze je 5kg aan... of random gewone tomaten van 5 cent de kilo scannen ze als een of andere premium tomaat. "Wat is dit meneer", "een Knolselder jongeman". Niet dat groenten nu superveel kosten,maar toch. Vorige week had ik 2 random saaie perziken mee, achteraf gezien dat die me 4 euro gekost hebben omdat ze weer iets exotisch gescand hebben. Maar voor 2 euro ga ik niet terug...
En ik kan dat papieren ding toch niet checken bij de auto. Dat is meestal mijn omloop ding voor een kleuter te entertainen en te zorgen dat die zich wat gedraagt richting auto...