Avondland
Well-known member
Ik heb mezelf eindelijk een Chromecast cadeau gegeven. Kabeltje was net niet lang genoeg, dus ik heb een kortere stekkerkop moeten gebruiken om hem in het stopcontact te kunnen steken (TV hangt aan de muur en daarachter en onderaan het tv-meubel hebben we een gat in de muur gemaakt om de kabels door te trekken, zodat die niet zichtbaar zijn).
Nog maar net geïnstalleerd. Als ik het goed begrijp is de Google Home app niet bedoeld om je verschillende apps erin te zwieren en dat te gebruiken om te streamen? Ik moet dus de Netflix-app, de Mubi-app, VRT.nu-app ... installeren om van daaruit te streamen? Ik heb snel iets opgezet van Netflix en Mubi en daar heb ik geen haperingen gezien.
Nog maar net geïnstalleerd. Als ik het goed begrijp is de Google Home app niet bedoeld om je verschillende apps erin te zwieren en dat te gebruiken om te streamen? Ik moet dus de Netflix-app, de Mubi-app, VRT.nu-app ... installeren om van daaruit te streamen? Ik heb snel iets opgezet van Netflix en Mubi en daar heb ik geen haperingen gezien.