Streaming diensten

Ah, ik zit op 7.0. Dan zal het bij casten blijven...
Bron: Tweakers

“Sony brengt Android-versie 9 uit voor de D-, E-, F-, en G-generaties van oudere televisies die op Android TV draaien. Het gaat specifiek om televisies die in de tweede helft van 2016 uitkwamen of in 2017, 2018, of 2019.”

Misschien toch eens nagaan of uw model geen update kan krijgen?

Bron: Tweakers

“Sony brengt Android-versie 9 uit voor de D-, E-, F-, en G-generaties van oudere televisies die op Android TV draaien. Het gaat specifiek om televisies die in de tweede helft van 2016 uitkwamen of in 2017, 2018, of 2019.”

Misschien toch eens nagaan of uw model geen update kan krijgen?
Ik heb een KD-49X8305C. Eigenlijk een 2015 model, dus zelfs voor android 8 viel ik al uit de boot.

Vroeg of laat komt HBOMax wel naar hier. Dat Telenet alles verziekt in België is al langer dan vandaag duidelijk. Ik ga dag 1 HBO Max hebben, maar ik neem geen Streamz. En is dat pas in 2042 dan is dat voor mij ook goed, dan wacht ik wel 21 jaar lang tot HBO Max naar hier komt.

Telenet kan dit ook niet eeuwig tegenhouden. HBO gaat niet toelaten dat elk ander Europees land HBO heeft, en wij niet. Ten tweede zie ik nergens staan dat de boel nog niet gelanceerd wordt in België. Ik zie enkel staan dat het in Nederland zal gelanceerd worden. Het kan goed zijn dat het enkel Nederland is. Maar ik denk dan wel dat wij aan de beurt komen als Frankrijk het heeft, en we misschien daar eerder naar moeten kijken.

EDIT: post hierboven is aangepast. Ik zal ook niet tot 2042 moeten wachten. Het zal 2026 ten laatste worden, wellicht ergens eind 2022 of in 2023. Zou best kunnen dat ik dan (tijdelijk) Disney+ als tweede service doe, tot HBO hier lanceert (of tot ik een beetje door het aanbod dat ik wil zien heen ben). Niet echt series dat ik wil zien op Disney+ tenzij Sons of Anarchy misschien.
Eventueel VPN gebruiken?

Ik heb alleszinds mijn Netflix abbo opgezegd hier in Spanje en voor 4,99 € / maand HBO Max aangeschaft. Meer heb ik niet nodig op dit moment, hoewel ik heb gelezen dat het aanbod in de VS nog veel groter is.

En ik weet niet wat er juist ontbreekt bij het aanbod van Streamz, maar ze lijken toch redelijk wat series en films in de collectie te hebben? Of ben ik mis?

Ik heb definitief Amazon Prime opgezegd. Al loopt mijn proefabonnement nog steeds, maar ik heb niet echt zoveel zin nog in de films die op de kijklijst staan. Synecdoche, New York - Anomalisa - Brimstone - A Cure for Wellness. Ik wil ze wel ooit eens zien, maar liever een andere keer.

Ik heb 18 films en 1 serie van 756 minuten gezien, dus ben er wel efficient mee omgegaan.

Eventueel VPN gebruiken?

Ik heb alleszinds mijn Netflix abbo opgezegd hier in Spanje en voor 4,99 € / maand HBO Max aangeschaft. Meer heb ik niet nodig op dit moment, hoewel ik heb gelezen dat het aanbod in de VS nog veel groter is.

En ik weet niet wat er juist ontbreekt bij het aanbod van Streamz, maar ze lijken toch redelijk wat series en films in de collectie te hebben? Of ben ik mis?
Ik wacht wel. Ik heb nog genoeg te zien op Netflix en kan eventueel ook een tijdje een Disneyabo doen (maar ik denk dat ik daar nog eventjes mee w8).

Ik heb via HUMO ook 1 maand gratis Streamz. Maar ik ben niet van plan om hem te gebruiken, want ik heb gewoon geen tijd en ook geen zin in Streamz en vooral de Vlaamse content. Streamz+ content zit er ook niet bij. Ik ben niet zeker of de code gelinkt is aan mijn e-mailadres, maar anders wil ik hem gerust aan iemand geven. De code is geldig nog tot en met 31 december, en geeft je recht op 1 maand gratis StreamZ, al moet je dan je betaalgegevens doorgeven aan Telenet. Normaal gezien zou dan geen geld van je bankaccount mogen afgaan tot op het einde van de duur, maar voor de zekerheid kun je normaal wel direct je bankgegevens weer direct ontkoppelen na activatie. Maar ik heb geen tijd, te veel andere dingen om me bezig te houden, maar als ik er iemand een plezier mee kan doen, zend me een PM en ik geef je de code (al ben ik niet zeker of ze specifiek alleen werkt met mijn e-mailadres of niet).

EDIT: is al geclaimd

Laatst bewerkt:
Ik heb via HUMO ook 1 maand gratis Streamz. Maar ik ben niet van plan om hem te gebruiken, want ik heb gewoon geen tijd en ook geen zin in Streamz en vooral de Vlaamse content. Streamz+ content zit er ook niet bij. Ik ben niet zeker of de code gelinkt is aan mijn e-mailadres, maar anders wil ik hem gerust aan iemand geven. De code is geldig nog tot en met 31 december, en geeft je recht op 1 maand gratis StreamZ, al moet je dan je betaalgegevens doorgeven aan Telenet. Normaal gezien zou dan geen geld van je bankaccount mogen afgaan tot op het einde van de duur, maar voor de zekerheid kun je normaal wel direct je bankgegevens weer direct ontkoppelen na activatie. Maar ik heb geen tijd, te veel andere dingen om me bezig te houden, maar als ik er iemand een plezier mee kan doen, zend me een PM en ik geef je de code (al ben ik niet zeker of ze specifiek alleen werkt met mijn e-mailadres of niet).

Oehlala Laki. Je hebt pm bij deze. Ik moet net vanaf volgende week Streamz beginnen. 😆😅

Bumpje, maar ik vind problemen met casten via goplay.be (hen ook al even gecontacteerd).

Sinds ze in die mediaplayer een ingebouwde chromecast know (beta versie) hebben ingebouwd, werkt de boel meer niet dan wel. Iemand per toeval gelijkaardige ervaringen?

Bumpje, maar ik vind problemen met casten via goplay.be (hen ook al even gecontacteerd).

Sinds ze in die mediaplayer een ingebouwde chromecast know (beta versie) hebben ingebouwd, werkt de boel meer niet dan wel. Iemand per toeval gelijkaardige ervaringen?
Same here. Via apple tv dan. Ik krijg enkel geluid nog gecast, beeld blijft op iPad. Via bv. Yelo tv heb ik het probleem niet.

Same here. Via apple tv dan. Ik krijg enkel geluid nog gecast, beeld blijft op iPad. Via bv. Yelo tv heb ik het probleem niet.

Ter info:

We hebben recent inderdaad een Bèta Chromecast functie (voor Android mobiele toestellen en Windows/Apple laptops en Pc’s) geïntroduceerd en merken jammer genoeg dat dit voor veel kijkers al goed werkt, maar dat sommige kijkers hier helaas nog problemen mee ervaren. De functie wordt in de loop van komende weken zeker nog bijgewerkt aan de hand van de feedback die we krijgen. Dankjewel alvast om je feedback hierover te delen en sorry voor het ongemak, we doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk aan te pakken en te verbeteren!

Kent iemand een mogelijkheid om discovery te kijken zonder telenet of proximus tv abonnement?

Via vpn kan ik mij wel aanmelden op discovery+, maar om een abonnement af te sluiten heb je een Nederlandse creditcard of ideal nodig. Mijn PayPal wordt ook niet aanvaard aangezien ik niet in Nederland woon.

Is dat normaal dat er op Amazon Prime een hele hoop films zijn die geen Nederlandse ondertiteling hebben?
Ik heb sinds deze morgen een account (delen met een vriend die een visa heeft) en heb 40 films in men lijst gezet waarvan ik er een 7-tal er weer heb uit verwijderd omdat ze geen NL ondertiteling hebben.

Edit: laat maar, net gezien in Amazon Prime thread dat dit normaal is. Zonde

Laatst bewerkt:
Ik blijf hopen op hbo max los van Streamz. Als Netflix zo blijft verderdoen kap ik er mogelijks ook mee.
HBO Max en Netflix ben ik van plan om semi-permanent te gebruiken, afh. van mijn eigen gebruik en wat er op staat evalueer ik van welke streaming services ik blijf gebruik maken.

Wel denk ik dat ik voor dat HBO Max zou launchen (we hebben nog geen datum) evt. nog een paar maanden van disney zou gebruik maken om hetgeen te zien wat ik nog niet gezien heb. In feite kan ik alles op enkele maanden tijd zien evt. een zelfs, behalve dan Sons of Anarchy want die serie duurt gewoon te lang. Naast SoA is het enkel misschien iets van NatGeo en What We Do In The Shadows van series en vrij veel films (een stuk of 30 tot 50) dat ik eens zou willen zien. Maar voor een permanent abonnement is het aanbod niet sterk genoeg. Idem voor Amazon Prime waar ik gewoon alles gekeken heb wat ik wou zien tijdens mijn maandje proef. En gezien ik mijn twitch abonnement ook gebruikt heb, hebben ze volgens mij nog wat aan mij verloren ook. :p

Best mogelijk trouwens dat je via bepaalde systemen of abonnementen een voordeligere prijs hebt voor meerdere streaming services tegelijkertijd maar voorlopig is dat nog niet het geval voor mij denk ik. Maar als er echt een doolhof van streaming services lijkt te ontstaan denk ik dat dat wel meer kan gebeuren, evt. om aan bekendheid te winnen of toch het aantal abonnees op een deftig niveau te houden.

Laatst bewerkt:
Is dat normaal dat er op Amazon Prime een hele hoop films zijn die geen Nederlandse ondertiteling hebben?
Ik heb sinds deze morgen een account (delen met een vriend die een visa heeft) en heb 40 films in men lijst gezet waarvan ik er een 7-tal er weer heb uit verwijderd omdat ze geen NL ondertiteling hebben.

Edit: laat maar, net gezien in Amazon Prime thread dat dit normaal is. Zonde
Denk niet dat Nederlandstalige Belgen hoog op het lijstje staan bij Amazone :censored:

Vorig jaar abo genomen en direct terug opgezegd omdat er veel in het Frans gedubbed was.
En natuurlijk net de content die ik wou zien.

Hierover contact gehad met Amazon en dit stond op het lijstje om ooit aan te passen.
Zou zijn omdat ze er in eerste instantie van uit gingen dat België hoofdzalelijk Franstalig was.
Het ontbreken van ondertitels vond ik niet erg (zijn toch geregeld fout), heb ook niets tegen de Franse taal, maar ik zie films liever in de originele taal.

Klank en lippen niet synchroon geeft error in mijne kop :sick:

Denk niet dat Nederlandstalige Belgen hoog op het lijstje staan bij Amazone :censored:

Vorig jaar abo genomen en direct terug opgezegd omdat er veel in het Frans gedubbed was.
En natuurlijk net de content die ik wou zien.

Hierover contact gehad met Amazon en dit stond op het lijstje om ooit aan te passen.
Zou zijn omdat ze er in eerste instantie van uit gingen dat België hoofdzalelijk Franstalig was.
Het ontbreken van ondertitels vond ik niet erg (zijn toch geregeld fout), heb ook niets tegen de Franse taal, maar ik zie films liever in de originele taal.

Klank en lippen niet synchroon geeft error in mijne kop :sick:
Exact hetzelfde meegemaakt. Ik heb een proefabonnement genomen, ik heb redelijk wat gezien van films (en een miniserie), maar niet verlengd omwille van die reden en omdat ik een hekel heb aan die interface. Mensen die denken: "ah u bent belg, ja je bent franstalig." Ja sorry, ik denk dat we een beetje meer respect verdienen...

Gezien ik ook mijn twitch sub heb gebruikt, hebben ze volgens mij zelfs verlies gemaakt aan mijn proefabo. :rofl: Niet dat Jeff Bezos daarmee zal inzitten natuurlijk.

Nog iemand last van haperingen met Disney+ op de PS4 pro? Niet zo heel veel, maar soms zit er eens een haperingetje in het beeld. Ligt ook niet aan 1 bepaalde serie, is bij allemaal zo.

Nog iemand last van haperingen met Disney+ op de PS4 pro? Niet zo heel veel, maar soms zit er eens een haperingetje in het beeld. Ligt ook niet aan 1 bepaalde serie, is bij allemaal zo.
Een PS4 Pro is meer dan krachtig genoeg om Disney+ te draaien, dus daar zou het niet mogen aan liggen. Eens de app verwijderen en opnieuw installeren? Is de PS4 bekabeld of via WiFi?

Op PS5 heb ik geen last van haperingen.

Een PS4 Pro is meer dan krachtig genoeg om Disney+ te draaien, dus daar zou het niet mogen aan liggen. Eens de app verwijderen en opnieuw installeren? Is de PS4 bekabeld of via WiFi?

Op PS5 heb ik geen last van haperingen.
Bekabeld. Was vroeger niet zo maar sinds ik een 4k qled tv heb wel.

Heeft er hier iemand enig benul hoe de elevensports streamingsabonnementen op te zeggen?

Men spreekt daar altijd maar over:
  1. Ga naar www.elevensports.be , klik op “Mijn account”
  2. klik op het + teken naast 'Mijn abonnementen' en klik op 'Annuleer mijn abonnement'
  3. Klik op 'Annuleer mijn abonnement'
Maar ik vind dat in de verste verte niet terug. Ik kan enkel klikken op 'plan opnieuw activeren'.

In deze wall of text komt dat ook terug, maar ik vind nergens de optie op te annuleren:confused:

Hernieuwing en opzegging van het PASS-abonnement​

De Abonnee kan zich tegen de hernieuwing van zijn automatisch hernieuwbare PASS-abonnement verzetten door ELEVEN hiervan schriftelijk in kennis te stellen, en dit uiterlijk twee (2) werkdagen voorafgaand aan de hernieuwing van het PASS-abonnement. DeAbonnee in kwestie zal toegang blijven krijgen tot, en gebruik kunnen maken van de relevante Abonnementsdiensten tot het einde van de geldigheidsperiode van het gekochtePASS-abonnement waarbinnen deze schriftelijke opzegging aan ELEVEN gebeurt, waarna de Abonnementspas wordt stopgezet.

Om enige twijfel uit te sluiten, en ongeacht de datum waarop de schriftelijke opzegging voorafgaand aan de hernieuwing van het PASS-abonnement aan ELEVEN wordt verstuurd, zal er geen terugbetaling gebeuren, noch credits worden gegeven met betrekking tot een dergelijke opzegging door een Abonnee, tenzij ELEVEN hier anders over oordeelt.

Daarnaast kan de Abonnee ook na de automatische hernieuwing van zijn PASS-abonnement, zijn PASS-abonnement op elk ogenblik zonder vergoeding opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van een (1) maand voor een maandelijks hernieuwbaar PASS-abonnement, dan wel met inachtneming van een opzegtermijn van twee (2) maanden voor een jaarlijks hernieuwbaar PASS-abonnement. Indien de Abonneezijn PASS-abonnement opzegt na een automatische hernieuwing van zijn PASS abonnement, zal er een pro rata terugbetaling van de aankoopprijs van het PASS-abonnement door ELEVEN verschuldigd zijn voor het gedeelte van de betaalde periode die de toepasselijke opzegtermijn overschrijdt. Indien de opzegtermijn echter start voor en een einde neemt na een nieuwe automatische hernieuwing van het PASS-abonnement, wordt de opzegging door de Abonnee geacht een verzet te zijn tegen deze nieuwe automatische hernieuwing, waardoor het PASS-abonnement een einde neemt op de laatste dag van de maand voorafgaand aan deze nieuwe automatische hernieuwing. In dat geval zal er geen grond voor terugbetaling, noch voor credits zijn.

De Abonnee dient ELEVEN op de hoogte te brengen van het verzet tegen de hernieuwing door op de voorziene annulatieknop te drukken. Deze vind je terug door in te loggen via www.elevensports.be, door te klikken op ‘MEER’, klik vervolgens op “ACCOUNT”, dan op“ABONNEMENTEN”. Onder jouw huidige abonnement staat er “ANNULEREN”. Eens je daarop geklikt hebt, zal de volgende betaling niet meer doorgaan en jouw abonnementstoppen na jouw termijn. Als je je abonnement hebt afgesloten via een van onze mobiele apps, dien je je abonnement stop te zetten via de Google Play Store of de Apple Store. Na de automatische hernieuwing, dient de Abonnee ELEVEN schriftelijk op de hoogte te brengen van de opzegging van het PASS-abonnement door het sturen van een e-mail aan de Customer Support via het adres [email protected] of [email protected].

Niet-hernieuwbare PASS-abonnementen kunnen niet worden stopgezet.

Enige hulp? 9 Aug gaat zogezegd mijn automatische hernieuwing in.

//edit: 'k heb ze een mail gestuurd, just in case.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan